جذابیت تصاویر در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

چرا افراد تصاویر در طراحی سایت را به متن ترجیح می دهند؟ دلایل زیادی وجود دارند که نشان می دهد افراد تصاویر را جذاب می دانند. اطلاعات بصری به سرعت و به راحتی تحلیل می شوند و به جای خواندن متن های بسیار، که نیاز به زمان و تلاش طولانی مدت دارد، افراد به سرعت اطلاعات یک نمودار را از طریق تصاویر در طراحی سایت ارزیابی می کنند.

چگونه تصاویر در طراحی سایت می تواند با زبانی مشترک با مخاطبان ارتباط برقرار کند

  • تصاویر در طراحی سایت جلب توجه کرده و باعث برانگیخته شدن احساسات می شوند.

90 درصد تمام اطلاعاتی که ما درک می کنیم و به مغز ما منتقل می شود، بصری هستند. تصاویر در طراحی سایت راهی آسان برای بهبود تجربه کاربر از وب سایت شماست.

تصاویر می توانند به شما کمک کنند تا توجه مخاطبان خود را متمرکز کنید و خط دید بازدیدکنندگان را هدایت کنید. استفاده از تصویر هنگام ارائه اطلاعات مهم، می تواند برای شما ارزش زیادی داشته باشد. تصاویر در طراحی سایت توجه کاربران را جلب می کند و برای جذب بازدیدکنندگان در محتوای سایت مفید واقع می شود.

  • لوگوها به کاربران کمک می کنند تا جهت گیری کنند.

تصویری که احتمالا در هر وب سایت بیش از بقیه تصاویر به چشم می خورد لوگوی شرکت است. لوگو نقش بسیار مهمی را در طراحی سایت ایفا می کند. اول اینکه شناسایی یک وب سایت را برای بازدیدکنندگان آسان می سازد و آنها احساس امنیت می کنند که در جایی هستند که می خواهند باشند.

دوم اینکه هنگام نمایش آرم شما در هر صفحه از سایت بازدیدکنندگان می توانند مطمئن باشند که هنوز سایت شما را ترک نکرده اند. سعی کنید همیشه لوگو را در یک نقطه قرار دهید. به ویژه هنگامی که محتوای متنوعی را ارائه می کنید که نیاز به یک طرح سایت دیگر دارد، برای شناخت بهتر کاربران از تصاویر در طراحی سایت می تواند بسیار ارزشمند باشد.

متن قبل: کاربرد تصاویر در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: