کاربرد تصاویر در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

ستانداردهای استفاده از تصاویر در طراحی سایت به طور مداوم در حال افزایش است و انتظارات افراد را نسبت به وب سایت ها تغییر می دهد. کاربران می خواهند اطلاعات را سریعتر پیدا کنند و در شبکه های اجتماعی وارد شده و سرگرم شوند. همه این اتفاقات به طور شخصی باید قابل انجام باشند.

کلید طراحی وب سایت های کارآمد، جذاب و شخصی، استفاده از طیف وسیعی از رسانه های جذاب از جمله تصاویر در طراحی سایت است.

اصول کلیدی کاربرد تصاویر در طراحی سایت

چه نوع رسانه ای مناسب است؟ اساسا، هر چیزی که بتوانید در وب سایت خود برای انتقال پیام از جمله فیلم ها، فایل های صوتی، گرافیک و یا تصاویر در طراحی سایت استفاده کنید برای این منظور مناسب خواهند بود.

با این حال که هریک از این موارد می توانند به بهبود تجربه کاربر کمک کنند، رسانه هایی که انتخاب می کنید باید برای گروه هدف با تمام انتظارات، توانایی ها و محدودیت های آنها مناسب باشد.

همچنین باید دستگاه هایی که برای دسترسی به سایت مورد استفاده قرار می گیرند و محدودیت های کارکردی آنها را در  کاربرد تصاویر در طراحی سایت نظر بگیرید. به عنوان مثال، فیلم ها می توانند راهی فوق العاده برای جذب بازدیدکنندگان باشند. با این وجود، ممکن است دستگاه کاربران تکنولوژی مورد نیاز برای تماشای ویدئو را نداشته باشد.

تصور کنید که در سایت گردشگری خود در مورد تورها و مراکز اقامتی فایلی صوتی را ارائه می کنید. در اینصورت اگر افراد به تنهایی در یک اتاق نباشند یا هدفونی در دسترس نداشته باشند، به احتمال زیاد به آن گوش نخواهند داد.

افراد تصاویر در طراحی سایت را به متن ترجیح می دهند. بخش بزرگی از جمعیت افراد یادگیری بهتری به صورت تصویری دارند. ما عاشق تصاویر در طراحی سایت هستیم. یک وب سایت بدون تصاویر، خسته کننده است و حتی در صورتی که طراحی سایت خوب انجام شده باشد، اکثر افراد ترجیح می دهند که تعداد عکس زیاد باشد.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: