انتخاب CMS مناسب برای طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

اصولا امروزه طراحی سایت نیاز به سرعت و سادگی زیادی دارد. با توجه به این نکته، امروزه انتخاب CMS مناسب برای طراحی سایت با توجه به ظهور روز افزون CMS هایی ناکارامد و غیر استاندارد کمی دشوار به نظر می رسد. با این حال رعایت چند نکته در انتخاب CMS مناسب برای طراحی سایت می تواند در عین دقیق بودن، تبدیل به امری ساده شود.

5 نکته ی اصلی در انتخاب CMS مناسب برای طراحی سایت مورد نظر خود

  1. تحقیق : همیشه قبل از استفاده از یک CMS درمورد آن به درستی تحقیق کنید. شرکت های ارائه دهنده ی اینگونه سرویس ها همیشه با ایجاد تبلیغات فراوان شمارا مجاب به استفاده از آنها می کنند. برای سرعت بخشیدن به روند انتخاب CMS مناسب برای طراحی سایت مورد نظرتان، از نظرات کاربران دیگر در محیط های اجتماعی استفاده کنید.
  2. راحتی در استفاده: مهم ترین فاکتور در انتخاب CMS مناسب برای طراحی سایت، راحتی در استفاده است. طبیعتا اگر از یک CMS پیچیده استفاده کنید، ایجاد محتوا و انتشار آن برای شما تبدیل به کاری طاقت فرسا خواهد شد. به یاد داشته باشید که هرقدر سیستم مدیریت محتوا ساده تر باشد، کار با آن لذت بخش تر بوده و طبیعتا کیفیت وب سایت افزایش خواهد یافت.
  3. سئو: طبیعتا مهم ترین هدف در طراحی یک وب سایت دیده شدن است. با این حال بسیاری از CMS ها از ابزارهای بهینه سازی سئوی بسیار محدودی بهره می برند. بنابراین در انتخاب CMS مناسب برای طراحی سایت باید توجه داشت که عناصر سئو کردن سایت نیز در آن به خوبی تعبیه شده باشند.
  4. امنیت: CMS ها اصلی ترین هدف هکرها هستند و ایجاد امنیت مناسب برای وبسایت شما امری بسیار مهم است و اغلب امنیت یک وبسایت در اول به CMS آن وابسته است. بنابراین در انتخاب CMS مناسب برای طراحی سایت مسئله ی ایجاد امنیت یک وب سایت از فاکتورهای اساسی یک CMS حساب می شود.
  5. پشتیبانی: در انتخاب CMS مناسب برای طراحی سایت باید به این نکته توجه داشت که درصورت ایجاد هرگونه مشکل، باید بخش پشتیبانی قدرتمندی برای حل هرچه سریعتر مشکل شما تعبیه شده باشد.

متن قیل: CMS در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: