بهترین CMS ها در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

اخیرا بسیاری از شرکت ها با استفاده از شیوه های مختلف تبلیغاتی قصد قرارگیری در لیست بهترین CMS ها در طراحی سایت هستند. با این حال اطلاع از بهترین CMS ها در طراحی سایت باعث می شود که سیستم مدیریت محتوای مناسبی را برای راه اندازی سایت خود انتخاب کنید.

5 مورد از بهترین CMS ها در طراحی سایت کدامند ؟

  1. TYPO3 : این سرویس بیشتر در کشورهای اروپایی به ویژه آلمان بسیار استفاده می شود. از مهمترین ویژگی های آن میتوان به وجود بیش از 5000 افزونه ی مختلف اشاره کرد. اما پشتیبانی از زبان های مختلف و راحتی کاربرد در ابعاد بزرگ سازمانی، این CMS را در لیست بهترین CMS ها در طراحی سایتطراحی سایت قرار می دهد.
  2. Expression Engine : این سرویس در حالت رایگان دارای محدودیتت هایی می باشد.با این حال دلیل قرارگیری آن در لیست بهترین CMS ها در طراحی سایت، امکانات بسیار آن برای توسعه یک وبسایت در ابعاد سازمانی به شرط خرید نسخه ی پولی آن است.
  3. ModX : مداکس یکی از سیستم های مدیریت محتوای قدیمی با زبان php میباشد. قابلیت توسعه ی بالا، پشتیبانی مناسب از سئو، سازگاری با موبایل، پشتیبانی از زبان های مختلف بخصوص فارسی و سیستم چند سایتی از ویژگی های این CMS است. مهم ترین دلیل وجود آن در لیست بهترین CMS ها در طراحی سایت امنیت بسیار بالای آن میباشد که حتی از بهترین CMS ها در طراحی سایت بیشتر است. با این حال وجود ضعف در افزونه ها، این سیستم را در رتبه ی سوم قرار می دهد.
  4. joomla : این سیستم مدیریت محتوا بر پایه ی php است. Joomla با وجود افزونه های بسیار و رعایت بسیاری از فاکتورهای کیفی مانند امنیت، افزونه ها، پشتیبانی از زبان های مختلف و … بسیار محبوب می باشد. با این حال با وجود سیستمی پیچیده نمی تواند بهترین گزینه برای طراحی سایت باشد.
  5. wordpress : بهترین CMS ها در طراحی سایت را می توان wordpress نام برد. میلیون ها وبسایت شرکتی، سازمانی، قروشگاهی و شخصی با این سیستم توسعه یافته اند. وجود قالب و افزونه های بسیار زیاد و سادگی در استفاده از آن باعث شده که این CMS به عنوان برترین cms شناخته شود.

متن قیل: انتخاب CMS مناسب برای طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: