مشخصات مهم طراحی سایت تعاملی
نوشته شده توسط : hiwebex

همانطور که در متن های پیشین مرور کردیم، برخی مشخصات طراحی سایت تعاملی آورده شد که به بهبود کیفیت ارائه خدمات به کاربران کمک می کند. در این متن نیز به برخی از مشخصات طراحی سایت تعاملی اشاره می شود و در مورد هر یک توضیحاتی ارائه خواهد شد.

مشخصات طراحی سایت تعاملی

  • اشتراک خبرنامه Newsletter Subscription

جمع آوری آدرس های ایمیل مشتریان بالقوه برای بازاریابی مستقیم یا ارسال خبرنامه حیاتی است. اکثر وب سایت ها از طریق وب سایت خود یک سیستم خودکار برای اشتراک یا لغو عضویت در لیست پستی خود برای ارائه طراحی سایت تعاملی فراهم می سازند.

  • اظهار نظر در مورد مقالات Commenting on articles

این ویژگی طراحی سایت تعاملی معمولا در وبلاگ ها مشاهده می شود. اجازه اظهار نظر به کاربران می تواند در بسیاری از موارد مفید واقع شود. چنین امکانی علاوه بر بازخورد، امکان ایجاد محتوا با استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران فراهم می شود. فقط چنین ویژگی ای باید به بخش های مربوط به وب سایت اضافه شود.

  • ارائه نقشه گوگل Google Map

افزودن یک نقشه گوگل تعاملی در وب سایت می تواند طراحی وب سایت تعاملی شما را بهبود بخشد. نقشه Google را می توان از بسیاری جهات استفاده کرد.

شما می توانید آن را به سادگی برای نمایش یک نقشه در طراحی سایت تعاملی برای محل خود استفاده کنید و یا می توانید از یکی از افزونه های خود مانند تخمین میزان فاصله از محل خود و غیره استفاده کنید تا عملکرد مناسب تری را نشان دهید. همچنین با برنامه های کاربردی سفارشی برای وب سایت شما، توسعه قدرتمند Google Map امکان پذیر است.

شرکت های حرفه ای طراحی وب سایت و طراحان وب متخصص امروز قادر هستند با این تکنولوژی کار کنند تا در صورت نیاز امکانات طراحی وب سایت تعاملی را به وب سایت شما اضافه کنند.

متن قبلی: مزایای طراحی سایت تعاملی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: