فواید استفاده از آیکن ها در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه علاوه بر استفاده ی زیاد آیکن ها در طراحی سایت، فواید استفاده از آیکن ها در طراحی سایت نیز روز به روز در حال افزایش است. آیکن ها شمایی هایی گرافیکی هستند که دارای بار مفهومی و کاربردهای زیادی هستند.

فواید استفاده از آیکن ها در طراحی سایت چیست ؟

  • بهبود در جابجایی: یکی از مهمترین فواید استفاده از آیکن ها در طراحی سایت بهبود بخشی جابجایی در سایت است. معنای یک سری از آیکن ها به گونه ای می باشد که اکثر کاربران اینتزنت از معنای آن باخبرند. مانند علامت خانه یا منو. بنابراین در بسیاری از موارد به جای استفاده از کلمه، از آیکن استفاده می شود.
  • انتقال منظور : آیکن ها می توانند معنای یک بخش را به راحتی به کاربر بدون نیاز به دانستن زبان آن سایت برساند. از فواید استفاده از آیکن ها در طراحی سایت مورد ذکر شده نسبت به موارد دیگر مهم تر می باشد. به طور مثال اگر شما دز سایتی باشید که زبان آن را ندانید، با مشاهده ی عکس خانه متوجه خواهید شد که با کلیک بر روی این گزینه به صفحه ی اصلی می روید.
  • ایجاد ارتباط : شاید برایتان جالب باشد که 90 درصد از اطلاعات ارسالی به مغز در انسان ها به صورت تصویری می باشد. این بدین معناست که تصاویر بسیار در درک یک مطلب از نوشته قویتر عمل می کند. یکی از فواید استفاده از آیکن ها در طراحی سایت سرعت بخشی به ایجاد این ارتباط بین کاربر و سایت می باشد.
  • زیبایی بخشی بصری: علاوه بر فوایدی از آیکن ها که ذکر شد ، زیبایی بخشی بصری نیز یکی دیگر از فواید استفاده از آیکن ها در طراحی سایت است. به طور مثال استفاده از آیکن ها در فضاهای خالی و استفاده از آنها به صورت صحیح باعث بهبود در طراحی سایت می شود. حال این آیکن ها می توانند بزرگ یا حتی بسیار کوچک باشند و این موضوع به هیچ عنوان از فواید استفاده از آیکن ها در طراحی سایت کم نمی کند.

به طور کلی، فواید استفاده از آیکن ها در طراحی سایت به موارد ذکر شده محدود نمی شود. با این حال،  استفاده از آیکن ها در طراحی سایت به شرط رعایت یک سری شرایط، بسیار توصیه می شود.

متن قبل: انواع آیکن ها در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: