ابزارهای آنلاین موبایل در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

وجود ابزارهای آنلاین موبایل در طراحی سایت باعث سرعت بخشیدن به روند طراحی سایت می شود. با اینکه توصیه می شود از کتابخانه ی بوت استرپ و یا به صورت دستی نسخه ی موبایل یک سایت را بسازید، گاه استفاده از این ابزارها می تواند کمک زیادی در تسریع مراحل ساخت یا حتی آموزش کند.

چند نمونه از ابزارهای آنلاین موبایل در طراحی سایت

امروزه ابزارهای آنلاین موبایل در طراحی سایت روز به روز بیشتر می شوند. با این حال، سعی داریم در ادامه بهترین موارد اینگونه ایزارها را به شما معرفی کنیم :

  • Mobify : این وب سایت دارای ابزارهای بسیار جالبی می باشد. تنها کافیست که در این سایت ثبت نام کرده و در کمتر از 20 دقیقه شما وبسایت مخصوص موبایل خود را دارید. پس از اتمام مراحل ساخت، سایت شما بر روی یک دامنه به آدرس mobify.me ذخیره می شود. نکته قابل توجه در مورد این ابزار که باعث ایجاد تفاوت نسبت به دیگر ابزارهای آنلاین موبایل در طراحی سایت می شود این است که شما به راحتی می توانید در هاست خود یک ساب دامین تعریف کرده و این آدرس را روی آن ریدایرکت کنید.
  • MoFuse : اگر وبسایت شما دارای سیستم RSS است، از میان ابزارهای آنلاین موبایل در طراحی سایت، این سرویس بهترین گزینه برای شما می باشد. تنها کافیست RSS Feed خود را وارد کنید. بیشتر امکانات سایت به صورت اتوماتیک بهینه سازی می شوند. همچنین این سرویس مجهز به افزونه ی WordPress نیز می باشد.
  • Mippin : با وجود ابزارهای آنلاین موبایل در طراحی سایت که ذکر شد، این ابزار کمی محدودتر است و امکان ریدایرکت کردن را به شما نمی دهد. ولی در صورتی که فقط میخواهید یک نسخه ی موبایل سریع برای بلاگ یا وبسایت خود داشته باشید و نیازی به ابزارهای زیادی ندارید میتوانید از این ابزار استفاده کنید.

 

درمجموع، استفاده از ابزارهای آنلاین موبایل در طراحی سایت نمی تواند بهترین گزینه ی طراحی نسخه ی موبایل برای سایتتان باشد. اما گاها استفاده از ابزارهای آنلاین موبایل در طراحی سایت میتواند نتیجه ی بسیار مطلوبی به عمل بیاورد.

متن قبل: عناصر نسخه موبایل در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: