بهینه سازی محتوای نسخه ی موبایل
نوشته شده توسط : hiwebex

همانطور که میدانید امروزه بیشتر سایت های موفق از نسخه ی موبایل پشتیبانی می کنند و بهینه سازی محتوای نسخه ی موبایل در طراحی سایت اولین رکن پویایی نسخه ی موبایل برای یک سایت است.

5 کلید طلایی بهینه سازی محتوای نسخه ی موبایل در طراحی سایت

بهینه سازی محتوای نسخه ی موبایل در طراحی سایت با وجود چند فاکتور مهم به راحتی قابل انجام است. در ادامه به 5 کلید طلایی در بهینه سازی محتوای نسخه موبایل در طراحی سایت اشاره شده است.

  1. فونت مناسب : استفاده از فونت مناسب با انداره ای مطلوب دلیل اصلی خوانا بودن مطالب است. اگر بازدیدکننده قرار است متن هایی طولانی در سایت شما بخواند، این نکته اصلی ترین کلید برای بهینه سازی محتوای نسخه ی موبایل در طراحی سایت شما می باشد.
  2. بهینه سازی تصاویر: بهینه سازی محتوای نسخه ی موبایل در طراحی سایت در این مورد بیشترین استفاده ی خود را نشان می دهد. با توجه به اینکه صفحه نمایش موبایل و تبلت ها بسیار کوچکتر از نمایشگر کامپیوتر می باشند، از بکارگیری تصاویر بسیار بزرگ و یا قراردادن بیش از یک سوژه در عکس خودداری کنید. تصاویر باید با حجم کم و اندازه ی صحیح در میان مطالب شما قرار بگیرند.
  3. درنظر گرفتن فرمت فایل های تصویری: توجه داشته باشید که بعضی از فرمت های تصاویر و ویدیو ها توسط برخی سیستم عامل ها پشتیبانی نمی شوند. در بهینه سازی محتوای نسخه ی موبایل در طراحی سایت به فرمت تصاویر و ویدیوها بسیار دقت کنید.
  4. استفاده از عملگرهای موبایلی: گوشی های همراه لمسی قابلیت دریافت چند لمس همزمان را دارند. با بکارگیری این قابلیت در سایت خود، به بازدیدکننده امکان انجام یکسری از عملکردها مانند زوم با دو انگشت، اسکرول سریع و یا امکان پیش نمایش یک لینک را بدهید. این موضوع به خودی خود هم یک بهینه سازی محتوای نسخه ی موبایل در طراحی سایت شما تلقی می شود و هم یک فاکتور برای شیک بودن بیشتر وبسایت شما.
  5. خلاصه نویسی: به دلیل آنکه خواندن در صفحه نمایش کوچک برای مدتی طولانی بسیار خسته کننده است، بهتر است تا آنجا که به محتوا صدمه ای وارد نشود آنرا خلاصه کرد.

متن قبل: نسخه موبایل در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: