سرویس های بلاگ برای طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه با افزایش روزافزون استفاده از بلاگ ها، سرویس های بلاگ برای طراحی سایت بسیار زیاد شده اند. با این حال از ویژگی های مهم سرویس های بلاگ برای طراحی سایت می توان از انعطاف پذیری، رایگان بودن و راحتی در طراحی و استفاده اشاره کرد.

برترین سرویس های بلاگ برای طراحی سایت کدامند ؟

با در نظرگرفتن فاکتورهای مختلف امتیاز دهی به یک سرویس بلاگ مانند خدمات هاستینگ، همخوانی با گوشی های هوشمند، افزونه ها و ابزارها و سادگی در استفاده و چندین مورد دیگر به چند مورد از بهترین سرویس های بلاگ برای طراحی سایت در ادامه اشاره شده :

Blogger : این سرویس با دارا بودن رابط کاربری ساده و شناخته شده بودنش و البته رایگان بودن آن در این لیست قرار می گیرد. با این حال این سرویس از افزونه ها و تلفن های همراه پشتیبانی نمی کند.

Medium : این ارائه دهنده سرویس های بلاگ برای طراحی سایت هایی برای مبتدیان و بیشتر برای طراحی سایت ساده و بی آلایش استفاده می شود. این سرویس رایگان بوده، رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و از افزونه ها پشتیبانی نمی کند.

Ghost : گست از جمله سرویس های بلاگ برای طراحی سایت است که بیشتر برای طراحی سایت های حرفه ای استفاده می شود. این سرویس از هاست رایگان نیز پشتیبانی می کند. با این حال با رابط کاربری نه چندان ساده و عدم پشتیبانی از افزونه ها کمتر انتخاب می شود.

Tumblr : تامبلر یکی از برترین سرویس های بلاگ در طراحی سایت است. رابط کاربری ساده، سرویس هاستینگ و پشتیبانی از تلفن های همراه هوشمند از جمله ویژگی های این سرویس می باشد. با این حال عدم پشتیبانی از افزونه ها این سرویس را در رده ی دوم قرار داده است.

WordPress : قطعا بهترین میان تمامی سرویس های بلاگ برای طراحی سایت، وردپرس بهترین گزینه است. وجود هزاران افزونه، همخوانی با تلفن های هوشمند و بسیاری موارد دیگر از جمله ویژگی های وردپرس هستند. تنها ویژگی منفی وردپرس استفاده از رابط کاربری نه چندان ساده است که با وجود تمام امکاناتی که وردپرس ارائه می دهد، ازین مورد میتوان به سادگی چشم پوشی کرد.

متن قبلی: سئو برای بلاگ در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای" ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: