سئو برای بلاگ در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

سئو برای بلاگ در طراحی سایت و نگهداری آن امریست نیازمند به یک سری اصول و دانش خاص. همانطور که میدانید سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. درواقع سئو کردن تنها استفاده از یک سری قواعد کلی در محتوا نمی باشد. بلکه وجود ساختار صحیح سئو برای بلاگ در طراحی سایت نیز بسیار مهم است.

سئو برای بلاگ در طراحی سایت چگونه است ؟

در جواب به این سوال اول باید به این نکته اشاره کنیم که چه سایت شما از استانداردهای اصلی سئو برخوردار باشد یا خیر شما حتما به سئو برای بلاگ در طراحی سایت خود نیاز دارید. گرچه درصورتی که سایت شما معیارها و فاکتورهای اصلی سئو را داشته باشد، با وجود سئو برای بلاگ در طراحی سایت خود از جایگاه بسیار بالاتری نسبت به سایتی که معیارهای سئو را ندارد قرار می گیرید. در کل سئو کردن یک بلاگ نیازمند چند ویژگی مهم است:

  1. بهینه سازی بلاگ: مفهوم کلی از بهینه سازی تم بلاگ بطور خلاصه، افزایش سرعت بارگزاری سایت، استفاده از المان های بصری جذاب و همخوانی با تم سایت اصلی میباشد. موارد فوق تاثیر بسیار زیادی در سئو برای بلاگ در طراحی سایت و مطمئنا در تبلیغ سایت شما دارند.
  2. بهینه سازی محتوا: محتوا در سئو برای بلاگ در طراحی سایت نقش سوخت را برای یک ماشین قدرتمند ایفا میکند. بنابراین، بهینه سازی محتوای یک بلاگ نه تنها روی سئو برای بلاگ، بلکه در ایجاد تاثیراتی چشمگیر در نگرش یک بازدید کننده نسبت به دید کلی آن شخص به نهاد شما بسیار موثر است. فاکتورهایی مثل لحن نگارش و استفاده درست از کلمات کلیدی از موارد بهینه سازی محتوا در سئو برای بلاگ در طراحی سایت است.
  3. ارجاع دهی هدفمند: مورد فوق به معنی این است که با ایجاد لینک هایی مرتبط با محتوای ایجاد شده، اطلاعات بیشتری به بازدیدکننده راجع به مطلب نوشته شده بدهیم. استفاده از شبکه های اجتماعی، لینک مستقیم از نمونه ی مورد بحث ، ذکر منبع از یک آمار یا خبر و یا مطالب مشابه و تکمیلی از جمله موارد مهم در ارجاع دهی هدفمند در سئو برای یک بلاگ قدرتمند میباشد.

متن قبلی: محتوای بلاگ در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: