معرفی انواع مختلف جی کوئری جهت استفاده در طراحی سایت حرفه ای
نوشته شده توسط : hiwebex

در بخش قبل در خصوص جی کوئری و ویژگی های آن جهت طراحی سایت حرفه ای صحبت  کردیم در این بخش می خواهیم در خصوص انواع مختلف جی کوئری که به طور معمول درطراحی سایت حرفه ای از آن استفاده می شود صحبت کنیم. جهت استفاده از جی کوئری در  طراحی سایت حرفه ای خود شما با توجه به نیاز خود می توانید از هرکدام از انواع کتابخانه جی کوئری استفاده کنید.

استفاده از کتابخانه Jquery در طراحی سایت حرفه ای

اگر بخواهید از اسلایدهای متنی و تصویری در طراحی سایت خود استفاده کنید کتابخانه  Jquery گزینه خوبی برای رسیدن به این هدف است. شما با استفاده از کتابخانه Jqueryy می توانید علاوه بر اعمال این قسمت ها در طراحی سایت خود افکت های مختلفی را نیز درطراحی سایت خود اعمال کنید. فقط نکته ای که در استفاده از کتابخانه Jqueryy باید در نظر  بگیرید این است که این کتابخانه دارای نسخه های مختلفی است که پلاگین هر نسخه با ورژن خاصی از این کتابخانه همخوانی دارد البته این احتمال هم وجود دارد که یک پلاگین با چند ورژن دیگر کتابخانه همخوانی داشته باشد.

استفاده از کتابخانه jquery mobile

به طور معمول از این کتابخانه جهت ایجاد طراحی های خاص در اپلیکیشن موبایل استفاده می شود. با استفاده از این کتابخانه طراح قادر به طراحی ایجکس صفحاتی خواهد بود که می تواند انیمیشن ها را پشتیبانی کند.

استفاده از کتابخانهJquery-ui  در طراحی سایت حرفه ای

کتابخانهJquery-ui  بر پایه کتابخانه Jquery است. با استفاده از این کتابخانه در طراحی سایت حرفه ای خود قادر خواهید بود افکت هایی مثل   Resizable، Sortable، Droppable  و …. را به راحتی در سایت اعمال کنید و جلوه ای ویژه به سایت خود ببخشید. این کتابخانه با استفاده از توابع خاص تعریف شده است به همین دلیل است که این قابلیت های ویژه را دارا می باشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , جی کوئری و ویژگی های آن ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: