ای جکس در طراحی سایت وردپرس
نوشته شده توسط : hiwebex

اصطلاح ای جکس در طراحی سایت وردپرس یا AJAX(Asynchronous JavaScript And XML) به معناي ترکيب نامتقارن جاوا اسکريپت و XML به کار می رود. یک صفحه وب سایت برای به روز رسانی محتوا با استفاده از تکنولوژی ای جکس قادر خواهد بود بدون بارگذاری مجدد صفحه این امکان را فراهم کند. همچنین طراحی سایت وردپرس به طور گسترده ای نه تنها برای بلاگ ها بلکه برای سیستم های مدیریت محتوا نیز استفاده می شود.

هنگام راه اندازی و طراحی سایت وردپرس باید از ای جکس AJAX در تم ها و افزونه های وردپرس خود استفاده کنید. در سال های اخیر، استفاده از ای جکس در طراحی سایت وردپرس بسیار رایج شده است. ای جکس باعث می شود راه اندازی وب سایت ها پویا، کاربر پسند و واکنش گرا باشد. به عنوان مثال شما در Google Docs با تکنولوژی ای جکس AJAX می توانید هنگام کار منتفع شوید. به روز رسانی در محتوای سایت بدون بازگذاری مجدد در صفحه وب سایت انجام خواهد شد.

ای جکس در طراحی سایت وردپرس

ای جکس ترکیبی از کد HTML، CSS و جاوا اسکریپت است که این امکان را فراهم می کند که ارسال اطلاعات به یک اسکریپت و پس از آن دریافت و پردازش پاسخ اسکریپت بدون نیاز به بارگذاری مجدد صفحه انجام شود. اگر در طراحی سایت وردپرس یک صفحه در وب سایت خود ایجاد کنید که در آن کاربران بتوانند مشخصات خود را تغییر دهند، می توانید از AJAX برای به روز رسانی پروفایل کاربری بدون نیاز به بارگذاری مجدد در ثبت فرم استفاده کنید. هنگامی که کاربر روی دکمه کلیک می کند، داده هایی که به فرم وارد کرده اند از طریق AJAX به اسکریپت پردازش ارسال می شود که موجب صرفه جویی در داده ها و رشته “data saved” می شود. سپس شما می توانید آن داده ها را به کاربر با وارد کردن آن بر روی صفحه نمایش دهید.

در طراحی سایت وردپرس بسیاری از قابلیت ها با استفاده از تکنولوژی ای جکس قابل انجام خواهد بود. توابع وردپرس موجود را می توان با ای جکس به یکدیگر متصل نمود. این پیوست در طراحی سایت وردپرس به سیستم مدیریت محتوای واقعا قدرتمند کمک می کند.

جهت سفارشسفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: