انواع رویکرد طراحی سایت فروش
نوشته شده توسط : hiwebex

ممکن است راجع به انواع طراحی سایت فروش از طراحان و متخصصان طراحی وب سایت اصطلاحات از جمله ثابت، شناور یا واکنش گرا شنیده باشید. آیا برایتان این سوال پیش آمده که این اصطلاحات به چه معناست و چه کاربردی دارند؟ چرا استفاده از سبک های مختلف طراحی سایت فروش هزینه های متفاوتی دارند؟ با افزایش پیچیدگی های توسعه وب سایت که امکان مشاهده آسان وب سایت را در تماس دستگاه های الکترونیکی فراهم می کند، ممکن است استفاده از طراحی سایت فروش ریسپانسیو  بهترین گزینه برای کسب و کار شما باشد.

انواع رویکرد طراحی سایت فروش محصولات

طراحی ثابت Fixed design

صفحات وب ثابت دارای عرض ثابتی هستند که در هنگام تغییر اندازه مرورگر تغییری در نمایش وب سایت ایجاد نمی کنند. در اینجا مهم نیست که در چه دستگاهی از وب سایت استفاده می شود. در دستگاه های کوچکتر از قبیل گوشی های همراه هوشمند یا تبلت ها، مشاهده محتوای سایت به سختی امکان پذیر است و ممکن است آزاردهنده باشد زیرا باید حرکت چرخشی به صورت افقی برای مشاهده بقیه محتوای سایت انجام شود یا نیاز به بزرگنمایی متن برای مرور مطالب و تصاویر باشد که در این رویکرد طراحی سایت فروش برخی از قسمت های سایت ممکن است از نظر کاربران نامفهوم باشد یا اصلا مشاهده نکنند.

طراحی سایت فروش سیال Liquid or Fluid design

هنگام تغییر اندازه مرورگر، محتوا در صفحه با میزان عرض صفحه نمایش مطابقت پیدا می کند و با افزایش سایز صفحه نمایش بزرگتری از وب سایت را ارائه می دهد. ستون های حاوی محتوای وب سایت به صورت درصدی از فضای هر صفحه نمایش در نظر گرفته می شوند و به میزان نسبت اندازه بزرگ یا کوچک خواهند شد.

طراحی ریسپانسیو  یا واکنش گرا Liquid or Fluid design

این رویکرد با هدف نمایش وب سایت ها در دستگاه های مختلف در قالب هایی است که به آسانی قابل خواندن باشد و حرکت در آنها بسیار ساده خواهد بود. این نوع طراحی سایت فروش برای نمایش وب سایت ها در رایانه های رومیزی، تبلت و گوشی های هوشمند قابل استفاده و مشاهده است.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: