طراحی سایت فروشگاهی مدرن
نوشته شده توسط : hiwebex

در این متن به بررسی نکاتی در رابطه با طراحی سایت فروشگاهی مدرن پرداخته می شود. باید در نظر داشته باشید موارد زیادی وجود دارد که می توانید در طراحی سایت فروشگاهی مدرن خود مورد استفاده قرار دهید که در متن های آتی به آنها بیشتر پرداخته خواهد شد.

راه های ساده برای طراحی سایت فروشگاهی مدرن

زمانی که مشتریان در جستجوی کالای مورد نظر خود هستند در سایتهای تجارت الکترونیک انتظار دارند با فیلتر کردن کالاها در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند. چنین دسته بندی به ویژه در مورد اندازه برای فروشگاه های لباس اهمیت فوق العاده ای دارد.

  • در طراحی وب سایت فروشگاهی نوار جستجو را در دسترس قرار دهید.

زمانی که مشتری در وب سایت به دنبال کالای خاصی می گردد باید به آسانی نوار جستجو را در صفحه اصلی پیدا کند. در طراحی سایت فروشگاهی مدرن تمرکز اصلی را بر نوار جستجو قرار دهید تا  کاربران را در سایت حفظ کنید. چون ممکن است وسوسه شوند تا به اطراف بیشتر نگاه کنند.

  • اگر موجودی انبار ندارید آن را مشخص کنید.

برای اینکه در موتورهای جستجو همواره وب سایت فروشگاهی شما نمایش داده شود، بهتر است که محصول ناموجود در انبار را در سایت نشان دهید.در طراحی سایت فروشگاهی مدرن حتما به طور شفاف با مشتریان رفتار کنید، به آنها بگویید که موجودی ندارید تا بعدا مجبور به عذرخواهی نشوید.

تجارت الکترونیک در رابطه با جاذبه بصری در وب سایت است، نمایش بیشتر عکس می تواند تضمین کند که در جذب مشتری برای کسب و کار خود موفق عمل کنید. نمایش اسلاید از محصول را به کار برید. کیفیت عکس ها را بهبود بخشید تا با زوم کردن عکس به صورت تار نمایش داده نشود.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: