تاثیر بهینه سازی در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

بهینه سازی در طراحی سایت می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش ترافیک شبکه های اجتماعی داشته باشد. امروزه برای بالا آمدن سایت در موتورجستجو از فعالیت در شبکه های اجتماعی بهره می گیرند. شبکه های اجتماعی توییتر، فیسبوک و لینکدین جزو محبوب ترین آن ها محسوب می باشند. نکته قابل توجه اینجاست که بهینه سازی در طراحی سایت چگونه باشد و چگونه ترافیک شبکه های اجتماعی شما را به سرعت بالا می برد؟

راهکار برای بهینه سازی در طراحی سایت و افزایش ترافیک شبکه های اجتماعی

1.تاثیر مثبت در اولین بازدید: بهینه سازی در طراحی سایت باید به گونه ای باشد که تاثیر خود را در اولین نگاه بر کاربر بگذارد. زیرا اولین تصور از یک سایت بسیار مهم است. مردم به محتوای بصری نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که تصمیمات خرید آنها معتبر است. هنگامی که مشتریان قادر به دیدن یک ویدیو یا نسخه ی نمایشی محصول می باشند، در مقایسه با خواندن یک متن، 85 درصد احتمال بیشتری دارد که محصول را بخرند. پس در بهینه سازی طراحی سایت خود از تصاویر بیشتر استفاده کنید.

2.محتوای خود را برای اشتراک گذاری آسان نمایید: در بهینه سازی در طراحی سایت در کنار محتواهای خود حتماً از هشتک ها استفاده نمایید. در صورت تمایل به اشتراک گذاری مطالب و محتوای خود توسط سایر کاربران، کیفیت را بر کمیت ترجیح دهید. این باور که تعداد بالای ارسال مطالب دلیل بر افزایش تاثیر مثبت و پیگیری سایر کاربران آن شبکه است تنها زمانی جواب خواهد داد که محتوا و کیفیت آن در سطح بالایی باشد. به عنوان مثال: یک پست وبلاگ معتبر بهتر از چند مطلب بی محتوا است.

3.ارتباط منظم و پست گذاری طبق برنامه: نگهداری برنامه ها به طور منظم برای ساختن ترافیک رسانه های اجتماعی موثر است. در بهینه سازی طراحی سایت اطمینان حاصل کنید که تقریبا برای ارسال مطالب  در  سایت  چقدر وقت  می گذارید .

4.رقیبان خود را بیابید: پیدا کردن اینکه رقبای شما چقدر خوب عمل می کنند، یک استراتژی بازاریابی محکم و درست است. از آن استراتوژی در بهینه سازی طراحی سایت خود استفاده نمایید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: