قیمت طراحی سایت 2
نوشته شده توسط : hiwebex

قیمت طراحی سایت از جمله مواردی است که بسیاری از مشتریان از آن اطلاع درستی ندارند.اما قیمت طراحی سایت چگونه محاسبه می شود؟آیا یک طراحی سایت با قیمت بالاتر لزوماً کیفیت بهتری نیز دارد؟هزینه طراحی سایت متفاوت است.شما از 10 طراح قیمت طراحی سایت را بپرسید به شما 10 نوع نرخ را خواهند داد.پس راه حل منطقی این است که بدانیم چه چیزهای در  قیمت طراحی سایت اثر می گذارد.بسیار دیده ایم که مشتری نیاز به سایت حرفه ای ندارد و مبالغ زیادی را صرف طراحی سایت کرده است.یا کسی را استخدام کرده است که تخصص کافی ندارد و به ما مراجعه می کنند و هزینه های اضافی پرداخت میکنند.

عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت

1.اجزا و ویزگی های مورد نیاز. هرگز فرض نکنید که ابزار مورد نیاز شما “ساده” هستند و باید ارزان تر از نرخ استاندارد طراح باشند. بعضی چیزها آسان به نظر می رسند، اما بسیار پیچیده هستند، در حالی که ابزارهای دیگر به پیچیده به نظر می رسند اما اجرای آن بسیار آسان است. سایت شما ممکن است تنها از یک صفحه باشد، اما این بدان معنا نیست که ارزان تر از یک سایت 5 و یا حتی100 صفحه ای است.

2.مهارت طراح سایت.کیفیت یک سایت بسته به تخصص طراخ می تواند متفاوت باشد.زیرا طراح هر چه تجربه بیشتری داشته باشد قطعاً سایت از کیفیت بیشتری برخوردار خواهد بود ومطابق با معیارهای کاربران طراحی خواهد کرد.به طور معمول هرچه مهارت طراح بیشتر باشد قیمت طراحی سایت بالاتر خواهد بود.

3.هدف از وبلاگ ها.اگر هدف شما از وبلاگ گذاری عکس و خاطرات خانوادگی شماست طبیعتاً نیاز به هزینه برای وبلاگ های حرفه ای ندارید.اما اگر هدف شما مطالب جدید و خاص برای کاربران خاص می باشد بهتر است برای این قسمت هزینه کنید.

4.از یک سایت حرفه ای چه چیزی را میخواهیم بدست آوریم؟اگر هدف شما تبلیغات است و می خواهید کاربران را به خود جذب کنید از سایت حرفه ای باید استفاده کنید که قیمت طراحی سایت حرفه ای بالاتر خواهد بود.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: