فریم ورک ها در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه فریم ورک ها در طراحی سایت کاربرد زیادی دارند. اما فریم ورک هایی که واقعاً مناسب باشند محدود هستند. آشنایی با فریم ورک ها در طراحی سایت برای طراحان بسیار مفید است. مثلاًبرای سایت پیچیده استفاده از فریم ورک های ساده مناسب نمی باشد. همچنین بعضی از آن ها به شما اجازه می دهند که اجزاء را از فریم ورک های مختلف با هم ترکیب کنید و استفاده نمایید. فریم ورک های مختلفی وجود دارد، از جمله Bootstrap ،Fundation by zurb،Semantic UI،Pure by Yahoo ،UIkit by YOOtheme. که بوت استرپ از میان همه فریم ورک ها محبوبیت بسیاری دارد. ما در این مبحث شما را با فریم ورک بوت استرپ آشنا خواهیم کرد.

دلایل محبوبیت بوت استرپ از بین فریم ورک ها در طراحی سایت

بوت استرپ متشکل از کدهای html, css و javascript  می باشد. این فریم ورک به دلیل محبوبیت زیادی که در بین فریم ورک ها در طراحی سایت دارد در حال توسعه است.

1.با انواع مرورگرها سازگاری دارد: همه ی فریم ورک ها در طراحی سایت با مرورگرها سازگار نیستند. یکی از مهمترین مزایای بوت استرپ این است که با اکثر مرورگرهای اینترنتی سازگار است و حتی در مرورگر اینترنت اکسپلورر ۸ نیز وب سایت به خوبی نمایش داده می شود و دلیل آن استفاده از کدهای بهینه و استاندارد می باشد.

2.رایگان است: همه فریم ورک ها در طراحی سایت رایگان نیستند. این فریم ورک به صورت رایگان منتشر شده است و هر کس می تواند آخرین نسخه بوت استرپ را از سایت خود این فریم ورک دانلود نماید.

3.قابلیت واکنشی بودن یا رسپانسی:. رسپانسیو این قابلیت را به سایت می دهد تا در هر صفحه نمایشی از جمله موبایل ، تبلت ، و … به خوبی نشان داده شوند. این امکان با استفاده از گزینه هایی که در بوت استرپ تعریف شده است ، صفحه نمایش های مختلف را از این امکان برخوردار می نماید.

4.به روز رسانی به طور منظم انجام می گیرد.بوت استرپ به طور منظم به روزرسانی می شود .

این خصوصیات آن را از سایر فریم ورک ها در طراحی سایت متمایز می کند.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: