نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی واکنشی
نوشته شده توسط : hiwebex

همانطور که در پست های قبلی اشاره کردیم طراحی سایت فروشگاهی واکنشی با افزایش دستگاه هایی مانند موبایل افزایش یافته است. زیرا همواره انسان ها به دنبال سریعترین مسیر برای رسیدن به اهداف خود هستند و از آنجایی که موبایل در دسترس تر و سبک تر از لپ تاپ است از آن استفاده می کنند. پس برای افزایش فروش باید طراحی سایت فروشگاهی واکنشی را مدنظر قرار داد. اما در طراحی سایت فروشگاهی واکنشی اشتباهاتی صورت می گیرد که باید به آن ها توجه کرد و از آن ها دوری گزید.

اشتباهات رایج در طراحی سایت فروشگاهی واکنشی

1.گنجاندن محتوای زیاد در یک صفحه نمایش در طراحی سایت فروشگاهی واکنشی: فرض کنید که می خواهید محتوای زیادی را  برای بازدیدکنندگان سایت خود در موبایل فراهم آورید و تمام محتوای قابل نمایش را یکجا تحویل کاربر می دهید، این کار باعث افزایش سرعت بارگذاری می شود و همچنین صفحه را نامناسب می کند و در نهایت باعث می شود که کاربر سایت شما را نپسندد و فوراً آن را ترک کند.

2.به ابعاد دستگاه متکی نشوید: واقعیت این است که ما نمی توانیم ابعاد دستگاه های کاربران و اندازه سایز مرورگرها را کنترل کنیم. پس ما باید در  طراحی سایت فروشگاهی واکنشی تنها  به ابعاد دستگاه تمرکز نکنیم. اجازه دهید محتوای شما در طراحی واکنشی خودشان نقاط را از هم تشخیص دهند؛ اگرتا به حال طرحی سایت فروشگاهی واکنشی انجام داده باشید، حتماً مفهوم این جمله را به خوبی درک می کنید!

3. بارگذاری بیش از حد منابع: در طراحی سایت فروشگاهی واکنشی همواره به این نکته توجه داشته باشید که سایت خود را سبک نگاه دارید و از بارگذاری فایل های بیهوده در سایت خودداری کنید و فقط منابع مهم را در سایت بارگذاری کنید. برای پایین آوردن تعداد درخواست ها و حجم فایل ها می توانید آنها را با ابزارهای نظیر SASS و یا  Uglify  فشرده کنید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت فروشگاهی" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: