بهبود طراحی سایت و اپلیکیشن
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه روند جدیدی برای طراحی سایت و اپلیکیشن برای بهینه سازی استفاده در تمام سیستم های هوشمند ایجاد شده است.  انتشار منظم نسخه های جدید سیستم عامل های موبایل، در دسترس بودن انواع مختلف برنامه های موبایل در فروشگاه های فروش بسته های نرم افزاری و اتصال به اینترنت با سرعت بالا به طور کلی استفاده از دستگاه های تلفن همراه را تغییر داده است.

این تحولات تاثیر زیادی بر طراحی سایت و اپلیکیشن داشته است. با طراحی ریسپانسیو عملکرد بهتری برای نرم افزارها و نمایش در محیط متناسب فراهم کنید.  تغییر کاربری نرم افزارها و استفاده از موبایل به جای صفحه های دسکتاپ نیاز به تغییر رویکرد برای طراحی سایت و اپلیکیشن را ایجاب می کند.

در صورتی که صفحه های وب سایت در طراحی سایت و اپلیکیشن برای استفاده کاربران در موبایل کارایی لازم را نداشته باشند، عملا بازدید از سایت کاربران کاهش می یابد و امکان خواندن و زوم کردن در این محیط وجود نخواهد داشت.

ایجاد محیط مناسب طراحی سایت و اپلیکیشن

نسخه های موبایل نمایشگر بهینه ای برای استفاده در تمام سایز های صفحه نمایش را فراهم می کند. تلفن های همراه و تبلت ها رایجترین بخش در بازار سیستم های هوشمند محسوب می شوند.

طراحی سایت و اپلیکیشن به طور فزاینده ای در حال توسعه برای استفاده تلفن های همراه است. فن آوری های وب مورد استفاده برای توسعه برنامه ها  HTML5، Sencha، jQuery و غیره است. فناوری های زیربنایی عبارتند از جاوا اسکریپت، HTML و CSS.

یک طراحی سایت و اپلیکیشن مناسب ترکیبی از قابلیت کارکرد دستگاه های لمسی و قابلیت استفاده از وب سایت را به طور همزمان فراهم می کند. در مرورگرها طیف وسیعی از دستگاه ها قابلیت اجرا دارند. قابلیت امکان مرور وب سایت به صورت آفلاین، خدمات مبتنی بر مکان و قابلیت های ویدئویی از دیگر ویژگی های این نوع طراحی وب سایت و اپلیکیشن است.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: