طراحی سایت فروشگاهی نان و شیرینی
نوشته شده توسط : hiwebex

برای طراحی سایت فروشگاهی نان و شیرینی به دلیل تم ها و افزونه های جذاب معمولاً از وردپرس استفاده می کنند. امروزه با جستجو در موتورهای جستجوگر سایت های مختلفی را خواهید دید که برای طراحی سایت فروشگاهی نان و شیرینی استفاده شده است. اما همانطور که شما نیز متوجه شده اید بعضی از آن ها جذاب نیستند. در صورتی که وردپرس تم های بسیار جذابی برای طراحی سایت فروشگاهی نان و شیرینی دارد. ما در این مقاله شما را با این تم های جذاب اشنا خواهیم کرد تا با طراحی سایت فروشگاهی نان و شیرینی جذاب بتوانید مشتریان بیشتری را به خود جذب کنید.

تم های جذاب برای طراحی سایت فروشگاهی نان و شیرینی با وردپرس

1.. Sweet Bakery: تم مخصوص  شیرینی و قهوه فروشی هاست. از ویژگی این تم استفاده راحت و سریع برای ورود به نسخه نمایشی، بهینه شده برای موبایل و طرح بندی اصلی

  1. Hot Coffee: تم برای کافی شاپ ها و رستوران ها و بارهاست. از ویژگی ها می توان به آسان بودن تنظیمات، بهینه بودن برای کار با موبایل، پشتیبانی منوها، پشتیبانی چند زبانه و رایگان و به روز اشاره کرد.
  2. Awesome Bakery: تم برای طراحی سایت فروشگاهی نان و شیرینی است. از ویژگی های آن طراحی مدرن و کاربردی، طرح مختلف، نصب و اجرای آسان، بهینه سازی سئو، گزینه های ترجمه و تنظیمات منحصر به فرد می توان اشاره کرد.
  3. Sweet Dessert: تم مناسب برای کافی شاپ ها می باشد. از ویژگی این تم می توان به مدرن بودن قابل، تنظیم بودن،پشتیبانس خوب، به روزرسانی منظم و حرفه ای اشاره کرد.
  4. Fantastic Bakery: تم مخوص طراحی سایت فروشگاهی نان و شیرینی و مواد غذایی مرتبط باآن هاست. از ویژگی این تم این است که در تمامی دستگاه ها قابل کارکرد است. زیرا 100 درصد با تمامی صفحات متناسب است. بهینه شده از نظر سئو، مدل های مختلف نقشه و ویژگی های منحصر به فرد دیگر از خصوصیات این تم می باشد.
  5. Cackery: تم برای تولید کنندگان نان و شیرینی می باشد. از ویژگی این تم پشتیبانی 24 ساعته و حرفه ای با 5 رنگ و 2 نوع هدر بسیار جذاب و زیبا می باشد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت فروشگاهی" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: