طراحی سایت کنفرانس ها و رویدادها
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت کنفرانس ها و رویدادهایی مانند فستیوال ها یا مراسم جشن ها باید نکات لازم را رعایت کرد.هنگامی که یک رخدادی به وجود می آید یا کنفرانسی گذاشته می شود هر کس اول به سایت آن مراجعه می کند.در این سایت ها باید تمامی برنامه هایی که در نظر گرفته شده است را شامل شود.برنامه های زمانی،مکان هایی که قرار است مهمانان بازدید کنند.افراد حاضر ،برنامه های غذا و … همگی باید در طراحی سایت کنفرانس ها قرار گیرند.از آنجا که معمولاً طراحان در طراحی سایت کنفرانس ها و رویدادها زمان کافی و امکانات لازم را ندارند بهتر است از وردپرس برای طراحی سایت کنفرانس ها استفاده شود که هم سریع تر است و هم امکانات زیادی را فراهم می کند.در این مبحث به تم هایی که برای طراحی سایت کنفرانس ها و رویدادها با وردپرس مناسب هستند اشاره خواهیم کرد.

تم مناسب در طراحی سایت کنفرانس ها و رویدادها

VegaDays .برای فستیوال غذاهای گیاهی که یک قالب وردپرس کاربردی و مدرن است و برای ارتقا اطلاعات مربوط به رویدادهای آتی کمک خواهد کرد.طراحی آماده آن ویژگی های خاصی دارد از جمله صفحات و جعبه های عریض ،انیمیشن های مناسب و با کیفیت .

Smart Up .برای کنفرانس های مدیریتی برای کنفرانس ها که نیاز به برنامه ریزی و ملاقات با اشخاص را دارد کاربرد دارد.نصب آن با یک کلیک و سریع بوده و قابلیت ترجمه دارد.

Event Point .یک قالب آماده با  قابلیت پیشرفته برای ارائه کنفرانس ها، سمینارها، نمایشگاه ها، رویدادهای تجاری و غیره در سبک حرفه ای و جذاب است.

Edinburgh .یک قالب آماده برای داشتن کنفرانس ها و رویدادهای بصری بوده و  با داشتن انیمیشن های ملایم بسیار جذاب است .

Meeton .برای طراحی سایت کنفرانس ها و نشست ها استفاده می شود که بیشتر حالت تخصصی دارد و تمرکز کاربران بیشتر بر روی جزییات و اطلاعات ضروری است.

جهت سفارش سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: