نکاتی درباره طراحی سایت صرافی
نوشته شده توسط : hiwebex

با طراحی سایت صرافی باید به جذب مشتری در اولین نگاه اهمیت ویژه ای قائل باشید. برای جلب اعتماد و اطمینان میان کاربران از اطلاعات و نمودارهای داده به موقع و درست در وب سایت استفاده کنید.

 نکاتی در مورد طراحی سایت صرافی

محتوای مناسبی برای طراحی سایت صرافی فراهم کنید. کاربران برای اطلاع از به روزترین منابع داده نیاز به منبع موثقی دارند.

از  صفحه نمایش با ظاهر مناسب استفاده کنید. طراحی گرافیکی مناسب برای ارائه بهترین اطلاعات به کاربران باید ایجاد شود. ترکیب رنگ ها، تصاویر و عکس ها، همین طور تایپوگرافی مناسب برای راحتی در خواندن مطالب وب سایت از ویژگی های طراحی سایت صرافی است.

به نیازهای روزانه کاربران توجه کنید. آنچه هر کاربر به طور روزانه با آن مواجه می شود و نیاز به جداول و نمودار های هزینه و قیمت ارزهای متفاوت در بازار بورس و بازار آزاد از ویژگی های مهم طراحی سایت صرافی است.  همچنین جامعه کاربران و افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند را شناسایی کنید تا بهتر بتوانید به نیازهای آنان پاسخ مناسبی دهید.

امنیت را اصل مهم در کسب و کار آنلاین خود قرار دهید. برای دریافت ها و پرداخت های آنلاین در سایت از درگاه های مناسب استفاده کنید. کاربران باید مطمئن شوند که بهترین و مناسبترین وب سایت را برای خرید و فروش آنلاین ارز انتخاب کرده اند.

پشتیبانی آنلاین از کاربران می تواند به بهبود عملکرد و کیفیت ارائه خدمات وب سایت کمک کند. بنابراین در طراحی سایت صرافی باید واحد پشتیبانی هدفمند داشته باشید.

استفاده از نمودارهای مقایسه ای هفتگی و روزانه از نرخ ارز و مبادلات بورس و اوراق بهادار، نرخ سکه و قیمت طلای جهانی و دیگر فلزات گرانبها در بازارهای معتبر بین المللی و همینطور میزان رشد در معاملات بورس در کشورهای مختلف می تواند دید نسبتا مناسبی برای ارائه اخبار و اطلاعات درست در سایت فراهم کند. در طراحی سایت صرافی از نمودارها به شیوه ای منطقی و در اندازه های مناسب برای نمایش نرخ ها استفاده کنید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: