نکاتی درباره طراحی سایت آموزشی
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت آموزشی باید توجه کنید دانش آموزان به دنبال چه مزایا و امکاناتی هستند. توجه به نیازهای کاربران می تواند در ارائه محصول مناسب به آنان بسیار موثر باشد. راهنمایی و جذب دانشجویان از کشورهای مختلف دنیا نیازمند رویکرد مناسبی در ارائه محتوای وب سایت است.

نکاتی در رابطه با طراحی سایت آموزشی

تعامل مثبت با کاربران در طراحی سایت آموزشی

  • در طراحی سایت آموزشی نقاط قوت و دستاوردهای خود را برجسته کنید.

هنگامی که بازدیدکنندگان برای اولین بار به دنبال دانشگاه جدید هستند، می خواهند بدانند که دانشکده شما از چه لحاظ متفاوت است؟ افتخارات و جوایز و آمار مرتبط با دانشکده باید در قسمتی معرفی شوند و از آمار درستی در آنها استفاده شود تا اعتماد دانشجویان را به خود جلب نمایید. کاربران همواره به اسکن متن می پردازند و تمام صفحه در وب سایت را نمی خوانند.

  • در طراحی سایت آموزشی لیستی از رشته ها و گرایش ها را در دسته بندی های متفاوت فراهم کنید تا کابران به آسانی بتوانند شاخه های تحصیلی متفاوت را مشاهده کنند و فرآیند تصمیم گیری به آسانی صورت گیرد.

دانشجویان آینده نگر بیشتر به برنامه ریزی برای پیشرفت شخصی اهمیت قائل هستند و به دنبال رشته های تحصیلی مورد علاقه خود هستند تا در بازار کار جذب شوند. برنامه ریزی کلاسی باید براساس نام دانشکده درطراحی سایت آموزشی قابل مشاهده باشد.

  • اطلاعات مربوط به شغل در هر رشته باید در طراحی سایت آموزشی نمایش داده شود و بخشی برای لینک فارغ التحصیلان در سایت اختصاص داده شود.

یکی از نگرانی های دانش آموزان و والدین آنها این است که آیا تحصیل در چنین رشته ای در دانشگاه سرمایه گذاری مناسبی برای شغل آینده پس از فارغ التحصیلی خواهد بود یا خیر؟ اطلاعات مربوط به اشتغال، پذیرش دانشجویان و بورسیه تحصیلی در بخش جداگانه مطرح شود.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: