انتخاب طراح در طراحی سایت فروشگاه زنجیره ای
نوشته شده توسط : hiwebex

مشکل انتخاب طراح در طراحی سایت فروشگاه زنجیره ای موضوع بحث برانگیز است.هنگامی که به دنبال افراد برای طراحی سایت فروشگاه زنجیره ای هستید انتخاب یک فرد قابل اعتماد بسیار گیج کننده خواهد بود. طراحان ممکن است در مورد فن آوری یا روش طراحی صحبت کنند، طرح های پیچیده ای را با گزینه های متعدد برای طراحی سایت شما ارائه دهند و … اما همه شما می خواهید یک وبسایت ساده داشته باشید که به شما کسب و کار شما رونق دهد. از آنجا که ما می دانیم که چگونه این فرایند چالش برانگیز است، لیستی را در اختیار شما قرار داده ایم تا از یک طراح که برای طراحی سایت فروشگاه زنجیره ای استخدام می کنید، بپرسید. این سؤالات میتواند به شما در درک بهتر اینکه آیا طراح میتواند به شما در دستیابی به اهداف شما کمک کند یا نه، کمک خواهد کرد. البته به نوع علایق شما هک هزینه ها و هم ابزارها می تواند افزایش یابد.

سوالات برای انتخاب طراح در طراحی سایت فروشگاه زنجیره ای

1:چه نوع طراحی سایت هایی رو انجام داده است؟طیف گسترده ای از تجربه طراحی می تواند بسیار ارزشمند باشد. طراحانی که از همه چیز از وب سایت های تجارت الکترونیک تا به مایکروسایت ها کارکرده اند، احتمالا مشکلی در کار طراحی سایت شما ندارند. یا اگر شما به دنبال نوعی از سایت هستید و طراح شما در آن تخصص دارد، مطمئنا به نفع شما خواهد بود.این سوال می تواند مشخص کند شما در معرض خطر عدم انطباق طراحی هستید یا خیر. به عنوان مثال، اگر شما به دنبال یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک هستید، اما شرکت طراحی که با آن صحبت می کنید تجربه لازم را نداشته باشند به مشکل بر خواهید خورد

2.نمونه کارهای قبلی.بهتر است طراحان در طراحی سایت فروشگاه زنجیره ای نمونه کارهای خود را نشان دهند.اگر طراحی نمونه کار نشان نداد به فکر یک طراح دیگر باشید.

3.چه میزان طراحی سایت به طول خواهد انجامید؟جواب درستی برای این سوال وجود ندارد، اما شما می دانید که می خواهید چه چیزی را بشنوید. اگر برای شما وقت اهمیت دارد  و پاسخگوی طراح وب “شش ماه” است، شما باید یک شرکت طراحی سایت فروشگاه زنجیره ای با انطباق بیشتر با معیار خود انتخاب کنید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: