طراحی سایت ASP و کاربردهای آن
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت ASP برای طراحان سایت بسیار ارزشمند است. طراحی سایت ASP مخفف Active Server Pages می باشد که توسط مایکروسافت توسعه یافته است. طراحی سایت ASP برای ایجاد صفحات وب و فناوری های آن مورد استفاده قرار می گیرد. ASP ابزاری ارزشمند برای طراحان سایت غنی از برنامه های کاربردی است. بسیاری از افراد تصور می کنند که ASP زبان برنامه نویسی است. در صورتی که پلتفرمی است برای اجرای کدهای داینامیک در سرویس دهنده سایت. ASP  تحت برند مایکروسافت است و این یعنی بسیاری از پلتفرم های دیگر را پشتیبانی نمی کند اما به شما امکانات بسیار ساده ای برای شروع طراحی سایت ASP و برنامه نویسی  می دهد، ماژول های آماده و محیطی ساده و رابط کاربری آسان برنامه نویسی را برای کاربران لذت بخش می کند.

کاربرد طراحی سایت ASP

بهترین و استانداردترین IDE  یا محیط Visual Studio  شرکت مایکروسافت هست که از هر نظر در طراحی سایت ASP  عالی است. در نسخه 2008 این نرم افزار که از Framework 3.5 استفاده می کند که شما واقعا احساس حرفه ای و قدرتمند بودن می کنید. تکنولوژی های بسیاری مثل Ajax  ،Linq  از جدیدترین و قدرتمندترین محصولات ارائه شده در نسخه جدید VS بشمار می آیند. در حالی که بدون تکنولوژی Linq مایکروسافت یک قدم از شرکت سان که مالک زبان قدرتمند Java هست عقب بود. ولی مایکروسافت با ارائه این تکنولوژی توانست دوباره همقدم با سان شود.

می توان اطلاعات متفاوتی را از طریق فرمهای موجود در طراحی سایت ASP  جمع آوری و پردازش مورد نظر را انجام داد.

یکی از ویژگی های برنامه نویسی با زبان مثلا #C برای ASP شیوایی این زبان هست. زبان های برنامه نویسی متفاوت دیگری نیز برای تولید صفحات وب وجود دارند. در کل ASP.net یک زبان میانه رو هست و علاوه بر قیمت خوب می تواند برای برنامه نویس بسیار لذت بخش باشد. ضمن اینکه به مدد اسکریپتهایی نظیر JS و Perl دیگر هیچ چیزی در ASP.net غیر ممکن نیست.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: