طراحی سایت B2C
نوشته شده توسط : hiwebex
B2C

مخفف کلمات Business  به Consumer می باشد که در آن محصول یا خدمات از یک شرکت مستقیم به مصرف کننده می رسد. به طور سنتی می توان به خرید لباس از فروشگاه ها یا خوردن غذا در یک رستوران اشاره کرد. در طراحی B2C نیاز به سرفصل های جالب و جذاب با محتوای کمتر و تصاویر بزرگتر و جذاب تر می باشد.

طراحی سایت B2C نیز مانند B2B باید قابلیت سئو و بهینه شدن را داشته باشد. همچنین کاربران تازه کار و آموزش دیده بتوانند به راحتی از سایت بهره گیرند. همچنین از عضویت و ثبت نام ساده تر استفاده شده باشد. تنها تفاوت آن با B2B کاربران آن می باشد. اما از نظر طراحی وب سایت تقریبا شبیه به هم هستند.

کاربرد B2C

از جمله کاربردها و مزایای این طراحی این است که مشتریان شامل همه بازدیدکنندگان سایت خواهند بود و تنها مشتریان مغازه یا آن فروشگاه نخواهند بود. علاوه بر این کاربر می تواند محصولات مختلف را چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ ظاهری باهم مقایسه کند و بهترین گزینه را انتخاب کند. این کار از به هدر رفتن وقت برای خرید از مغازه ها و گشتن در کوچه ها جلوگیری می کند.

مشخصات سایت

باید محتوای سایت اطلاعات ارزشمندی داشته باشد و کاربر بتواند به آن اعتماد کند.

طراحی باید بیشتر به محتوا و اطلاعات متمرکز شود.

طراحی باید شامل بسیاری از CTA ها باشد و فقط از یک نوع نباشد. طراحی سایت شما باید شامل چت زنده، شماره تلفن، پیام متنی و آدرس ایمیل باشد.

استفاده از روزنامه ها، ویدیوهای توضیحی، توصیفات، پادکست ها، وبلاگ ها، پرسش های متداول و نمایش های محصول ضبط شده. داشتن انواع مختلفی از اطلاعات واقعا به کاربر در حل مشکل کمک می کند.

زمان خرید در سایت B2C بسیار کمتر است. به همین دلیل فرایند خرید ساده تر می باشد. به همین دلیل نیاز به ثبت نام در این سایت نمی باشد. زیرا کاربر تمایل دارد اطلاعات خود را پیدا کند و خرید نماید.

خرید در B2C بیشتر با احساسات ارتباط دارد. پس باید محرک های احساسی کاربر در این سایت هدایت شوند.

مدل قیمت گذاری باید بسیار شفاف باشد. همچنین نسبت به سایر رقبا مناسب باشد. تنها در هزینه ارسال تفاوت داشته باشد.

طراحی سایتB2C باید کوتاه و تا حد امکان جذاب باشد. برای این کار بهتر است از تصاویر بزرگتر استفاده شود.

اطلاعات باید به روز باشد. زیرا مشتری ممکن است از محصول مشابه در سایت دیگر دیدن کند. پس باید طراحی بسیار منحصر به فرد باشد. زیرا کاربر اگر در اولین بازدید علاقه نشان دهد قطعا از سایت رقبا نخواهد خرید. پس طراحی سایت B2C در افزایش کسب و کار و موفقیت بسیار موثر است.

شرکت Hiwebex  پیشرو در طراحی وب سایت B2C با بهره مندی از متخصصین مجرب این امکان را برای شما فراهم می کند تا از سایتی مناسب و جذاب بهره مند شوید. همچنین با استفاده از تجربیات خود شما را به سمت راهی برای افزایش کسب و کار و سبقت گرفتن از رقبا سوق خواهد داد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: