راهنمای طراحی سایت فروش
نوشته شده توسط : hiwebex

در این متن به نکاتی در مورد راهنمای طراحی سایت فروش اشاره می شود. برای هر کسب و کاری استفاده از وب سایت به عنوان راه ارتباطی با کاربران و مخاطبان سایت اهمیت ویژه ای برخوردار است، اما آنچه باعث ایجاد تمایز با دیگر وب سایت ها می شود ارتباط مناسب و تعامل با کاربران است.

چند عامل موثر در موفقیت طراحی سایت فروش

  • وب سایت شما باید هویت نام تجاری را منعکس کند.

اگر شرکت شما تاسیس شده و هویت نام تجاری قوی داشته باشد، طراحی سایت فروش می تواند کسب و کار شما را به رشد چشمگیری به شکوفایی برساند. با طراحی سایت حرفه ای برندهای موجود در شرکت با تقویت هویت موقعیت خود در بازار را بهبود می بخشند.

اهداف اصلی شما چیست؟ بسیاری از وب سایت ها درطراحی سایت فروش به موفقیت چندانی دست نمی یابند به این دلیل که اهدافشان در طراحی سایت منعکس نمی شود. اکثر شرکتها وب سایتی می سازند تا

برند خود را ایجاد کنند،

یک محصول را به فروش برسانند،

پایگاه مشتریان ایجاد شده و

انتقال اطلاعات انجام دهند.

اولویت بندی اهداف کمک می کند تا طراحی سایت فروش به خوبی انجام شود و موفقیت حاصل شود.

مشتریان بالقوه و یا مخاطبان مورد نظر را شناسایی کنید. اکثر کسب و کارها دارای چندین مخاطب هدف هستند که هر کدام به دلایل مختلفی از سایت بازدید می کنند. مخاطبان با رنگ های مختلف، فونت ها، پیام ها و سبک های طراحی انگیزه پیدا می کنند تا بازدید از سایت را ادامه دهند. دانستن اینکه مردان و زنان به شیوه های مختلفی نسبت به روش های نمایش متفاوت واکنش نشان می دهند به شما کمک می کند تا با توجه به مخاطبان سایت، طراحی سایت فروش متناسب با مشتریان را انجام دهید. درک جمعیت شناختی مخاطبان مختلف به نیازهای کسب و کار و بازدیدکنندگان وب سایت شما بستگی دارد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: