ارزیابی کیفیت طراحی سایت و اپلیکیشن
نوشته شده توسط : hiwebex

بدون داشتن مقیاس های لازم ارزیابی کیفیت طراحی سایت و اپلیکیشن کاری بسیار دشوار خواهد بود.هر کس برای سایت خود معیارهایی دارد.ولی به طور کلی چگونه می توان کیفیت طراحی سایت و اپلیکیشن را ارزیابی کرد؟این که چگونه یک سایت به یک سایت موفق تبدیل شده است.به طور کلی سایت بر اساس اینکه بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشد و آن ها را جذب کند و کاربران به راحتی بتوانند از سایت بهره گیرند،همچنین محتوا مورد پسند کاربر باشد و در موتور جستجو بالاترین رنکینگ را داشته باشد به یک سایت موفق تبدیل می شود.روش هایی وجود دارد که به عنوان ارزیابی کیفیت سایت محسوب می شوند و شامل استراتوژی سایت می باشند.در این بخش به این روش ها  اشاره کرده ایم.

روش های ارزیابی کیفیت طراحی سایت و اپلیکیشن

قابلیت استفاده.اینکه طراحی سایت و اپلیکیشن دارای سرعت و امنیت کافی باشد.اگر کاربر سایت را با سرعت نتواند باز کند به سایت دیگری خواهد رفت. اگر یک صفحه برای بارگیری بیش از حد طول بکشد، نه تنها بازدید کنندگان متوجه خواهند شد، بلکه موتورهای جستجو نیز متوجه می شوند.

محتوا و قابل درک بودن.دو نکته مهم در ایجاد محتوا در طراحی سایت و اپلیکیشن این است که در مرحله اول مفید باشد در مرحله دوم برای کاربران قابل درک باشد.زیرا اگر بازدیدکنندگان نتوانند محتوا را درک کنند چه از نظر فونت و چه از نظر معنا پیام سایت را نمی توانند دریافت کنند و باعث کاهش کیفیت طراحی سایت و اپلیکیشن می شود.

زیبایی شناسی.بهترین سایت های طراحی شده از نظر زیبایی طوری طراحی شده اند که کاربر را  از نظر زیبایی جذب خود می کند.استفاده از رنگ های مناسب برای ایجاد حس مثبت،استفاده از فونت های مناسب کاربر از نکاتی است که برای ارزیابی کیفیت طراحی سایت و اپلیکیشن مدنظر قرار می گیرند.

سئو و شبکه های اجتماعی. راه های زیادی وجود دارد که طراحی وب سایت بر روی بهینه سازی موتور جستجو تاثیر می گذارد. SEO و شبکه های اجتماعی با طراحی وب سایت قوی شروع می شود. برای مثال، آیا وب سایت گرافیک زیادی دارد؟ اگر این کار را بکنید، به یاد داشته باشید که موتورهای جستجو نمی توانند آنها را ببینند.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: