طراحی سایت فروشگاهی موبایل
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از مهارت های طراح، طراحی سایت فروشگاهی موبایل می باشد. امروزه بیش از نیمی از ترافیک اینترنت در دنیا از دستگاه های تلفن همراه استفاده می شود. همانطور که استفاده از تلفن های هوشمند ساعت افزایش می یابد، تعداد افرادی که به یک وب سایت سازگار با موبایل نیاز دارد نیز در حال افزایش است. اگر سایت شما سایت سازگار با موبایل ندارد می تواند نقاط ضعف شما باشد. خوشبختانه راه حلی برای این مشکل وجود دارد تا بتوانید طراحی سایت فروشگاهی موبایل برای خود داشته باشید و از رقیبان خود سبقت بگیرید.

طراحی سایت فروشگاهی موبایل به چه معناست؟

طراحی سایت فروشگاهی موبایل به شما اجازه را می دهد که وب سایت خود را در تمامی اندازه های دستگاهی که کاربر از آن استفاده می کند شناسایی کند. سپس، وب سایت شما به صورت خودکار به اندازه صفحه نمایش دستگاه تبدیل می گردد. شما احتمالاٌ به اسم طراحی سایت واکنشی شنیده اید. این به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی از طریق وب سایت خود بدون نیاز به زوم روی متن یا ضربه روی پیوندهای متن استفاده کنند، که قطعا دلیل استفاده کاربران از وب سایت شما می باشد. همچنین می توانند به راحتی مطالب سایت را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

کاهش زمان بارگذاری در طراحی سایت فروشگاهی موبایل: یکی از بخش های چالش انگیزدر طراحی سایت فروشگاهی موبایل این است که  بارگذاری وب سایت شما در هر دستگاه امکان پذیرباشد. برای اینکه سرعت بارگذاری با توجه به دستگاه مناسب باشد باید مطمئن شوید که اندازه تصویر خود را کاهش داده اید، کد HTML خود را ساده کرده اید و بهینه سازی را انجام داده اید. گوگل سایت های پر سرعت را در نتایج جستجو بالا می برد. همچنین از سازگاری با تلفن همراه به عنوان یک سند رتبه بندی برای سایت شما استفاده می کند. بنابراین هنگامی که شما یک طراحی سایت فروشگاهی موبایل دارید که بارها بارگذاری می شود، می توانید مطمئن باشید که در نتایج جستجوی گوگل به خوبی رتبه بندی می شوید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت فروشگاهی" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: