طراحی سایت فروشگاهی مدرن
نوشته شده توسط : hiwebex

بسیاری از شرکت ها در طراحی سایت فروشگاهی مدرن سعی می کنند یک تجربه عالی برای مشتریان ایجاد کنند. اما تعداد اندکی تمایل دارند تا تغییرات لازم برای تحقق این وعده را انجام دهند. در حقیقت اکثر آنها حتی نمی دانند که چگونه تجربه خوب برای مشتریان به وجود می اید.

فونت ها در طراحی سایت فروشگاهی مدرن

واژه ها جزء اصلی محتوا در طراحی سایت فروشگاهی مدرن هستند. تا چندین سال پیش تنها چند فونت وجود داشت. علاوه بر آن حروف و فونت ها که در سیستم عامل استفاده می شد در سیستم های عامل OS قابل اجرا نبود. خوشبختانه در حال حاضر فونت های زیادی وجود دارند که در ویندوز،macOS، لینوکس و غیره سازگار هستند. بدون شک، آینده تایپوگرافی در طراحی سایت فروشگاهی مدرن، امیدوار کننده است و نیز امیدوار کننده ترخواهد شد.

در کنفرانس ATypI 2016، بزرگترین کنفرانس طراحی در جهان، مایکروسافت، گوگل، اپل و ادوب اعلام کردند که آنها در حال کار بر روی تکنولوژی جدیدی از استاندارد OpenType هستند که فونت متغیری نامیده می شوند. از آنجا که به کاربر اجازه می دهد تا بسته به نوع متن و دستگاه بتوانند متن را تغییر دهند و کنترل کند، این نسخه جدید فرصت های جدیدی برای تایپوگرافی در طراحی سایت فروشگاهی مدرن را فراهم می کند و شکاف کیفیت بین نسخه وب و نسخه چاپ را میپوشاند.

فونت های متغیر و فونت های پارامتریک ابزارهایی هستند که بدون شک دنیای طراحی سایت واکنشی را متحول می کنند. این تکنولوژی به طراحان گرافیک و طراحان در طراحی سایت فروشگاهی مدرن اجازه می دهد که اشکال و اندازه های خود را به تنهایی بررسی کنند و متناسب با نیازهای خود سایت را بسازند. البته برای طراحان لازم است این ابزارهای جدید را بیاموزند. بهترین منبع اخبار در مورد فونت متغیر، بدون شک، توییتر نیک شرمن است که همه چیز را در وب در مورد فونت های متغیر جمع آوری می کند. در طراحی سایت فروشگاهی مدرن تکنولوژی های جدیدتری نیز در حال ارائه است که در آینده به آن ها اشاره خواهیم کرد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت فروشگاهی" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: