4 پلاگین کاربردی در طراحی سایت وردپرس
نوشته شده توسط : hiwebex

هنگامی که از پلاگین ها در طراحی سایت وردپرس استفاده می شوند سایت بسیار جذاب تر بوده و بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جذب می کند. اگر تا به حال تنها از Codecanyon استفاده کرده اید، در اینجا 12 پلاگین را به شما خواهیم آموخت که بسته به نوع نیاز خود می توانید انتخاب کنید.

پلاگین طراحی سایت وردپرس Essential Grid

اگر به دنبال یک پلاگین برای نمایش پست های وبلاگ، عکس ها، محصولات، توصیفات، جریان های شبکه های اجتماعی، خدمات و یا هر چیز دیگری که در ذهن شماست هستید استفاده از این افزونه شما را بسیار کمک خواهد کرد. این شبکه چند منظوره شما را قادر می سازد تا هر گونه محتوای طراحی سایت وردپرس خود را در انتخاب فرم خود نمایش دهید. ابتدا شما تصمیم می گیرید که از کدام منبع برای استفاده از شبکه خود استفاده کنید. سپس با انتخاب از سه سبک موجود، و انتخاب تعداد مورد نیاز ستون ها و ردیف ها و تنظیم فاصله برای موارد، شبکه را سفارشی می کنید.

پلاگین طراحی سایت وردپرس FlatFolio

یکی دیگر از گزینه های عالی برای کسانی که به دنبال طرح شبکه جایگزین در طراحی سایت وردپرس هستند. علاوه بر اینکه قابل تنظیم است، مزایای دیگری نیز دارد که شامل ارائه هر دو عملکرد چرخ فلکی و لغزنده نیز می شود. شما می توانید شبکه را با آرم، زیرنویس، پوشش های رنگی، عناوین و زیرنویس ها، سایه ها و غیره سفارشی کنید.

مدیریت محتوا برای وردپرس(Content manager)

این پلاگین در طراحی سایت وردپرس به شما کمک خواهد کرد که بدون نگرانی هر نوع طرحی را که می خواهید در 3 مرحله ساده ایجاد نمایید. یک صفحه جدید اضافه کنید، طرح دلخواه خود را با یک اتصال ساده ایجاد کنید و سپس محتوای خود را اضافه کنید.

پلاگین Meet the Team Shortcode WordPress

یک پلاگین زیبا و حرفه ای برای اضافه کردن اعضای تیم به طرح در طراحی سایت وردپرس می باشد.





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: