ویژگی طراحی لوگو در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی لوگو ی شما در طراحی سایت محور اصلی فعالیت نام تجاری و برندسازی محسوب می شود. بنابراین از مهم ترین اجزاء در بازاریابی محسوب می شود. کسب و کار عالی نیازمند یک آرم عالی است. برای طراحی لوگوی مناسب چند راهنما در این متن اشاره می شود.

خصوصیات طراحی لوگوی ایده آل:

  • بسیار ساده است.

طرح ساده خوانا وبه آسانی قابل تشخیص است. مشتریان با یک نگاه ساده به سرعت برند شما را می شناسند. ترفند طراحی لوگوی مناسب برای طراحی سایت این است که آنچه در ظاهر ساده به نظر می رسد در واقع کاملا پیچیده است. همه چیز باید با تعادل همراه باشد و با ظاهر ساده یک مفهوم پیچیده و قوی همراه است.

  • منحصر به فرد است.

هنگام راه اندازی یک کسب و کار ویژگی کلیدی که باید به آن فکر کنید و بیان نمایید، منحصر به فرد بودن آرم شرکتی در طراحی سایت است. چرا باید یک مشتری بالقوه از میان برندهای متفاوت شما را انتخاب کند؟

آرم و نام تجاری شما باید از میان انبوه رقبای شما قابل شناسایی باشد. ویژگی منحصر به فرد بودن درست مانند کسب و کار شما متمایز باشد.

  • مرتبط با کسب و کار شماست.

باید برای ارتباط با مشتریان و کاربران از آرمی مرتبط در طراحی سایت استفاده کنید. اگر به آرم و نام تجاری مرتبط با آن را به عنوان بخشی از تیم فروش تصور کنید باید راه مناسب ارتباط با مشتریان را انتخاب کنید.

  • قابلیت انطباق دارد.

یکی از عملکردهای اصلی آرم تجاری شما این است که به عنوان ابزار بازاریابی قابل استفاده باشد. استفاده ازطراحی لوگو در تمام بخش های بازاریابی از کارت ویزیت تا استفاده در بیلبوردهای تبلیغاتی و شبکه های اجتماعی باید سازگاری داشته باشد. طراحی لوگو ی مناسب، جوهر کسب و کار شما را تشکیل می دهد که شکل آن می تواند بدون نیاز به از دست دادن روح خود، بدون نیاز به اندازه، تغییر کند.

نکته فنی:

هنگامی که طراحی لوگو شما انجام شد آرم را از طراح خود دریافت می کنید، باید آن را در فرمت های مختلف مانند JPG و PNG دریافت کنید. اگر شما نمی دانید که همه این فایل های مختلف برای چه هستند، تمرکز نکنید. ممکن است بعدها به آن نیاز پیدا کنید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: