طراحی سایت صنعتی
نوشته شده توسط : hiwebex

برای فروش محصول خاص  تولیدکنندگان ،طراحی سایت صنعتی  نقش زیادی را ایفا می کند. بیشترین تولید کنندگان صنعتی با جدیت به سمت مشتریانشان جهت گیری می کنند. طراحی سایت صنعتی برای شرکت های صنعتی، باید بیشتر به مشتریان تمرکز کند و مشتریان هدف اصلی آن باشد.در طراحی سایت صنعتی باید به گونه ای محصولات ارائه گردند که علاوه بر داشتن اطلاعات جزئی،ازتصاویر واقعی محصولات تولیدی  استفاده شود که باعث اقزایش اعتماد مشتری شده و باعث می شود فروش محصول افزایش یابد.برای مثال در برخی سایت ها با قرار گرفتن در روی محصول تصویر عکس به حالت بزرگتر در آمده و با کلیک بر روی آن تمامی ابعاد تصویر به نمایش در می آید.این شیوه می تواند برای کاربر بسیار جذاب بوده و آ ن ها را به سمت خرید محصول سوق دهد.پس یک طراحی سایت صنعتی مناسب و حرفه ای برای تولیدکننده ضروری است.

طراحی سایت صنعتی به طور معمول 3 قسمت زیر را باید در برگیرد.

الف:خاص بودن محصول: هر مشتری باید بتواند یک محصول خاص را از میان مجموعه ای از محصولات مشخص کند. برای تشخیص می تولند تواند از حالت تصویری، یا با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو استفاده کند.

ب:مشخصات محصول خاص: بیشتر محصولات صنعتی همراه با اطلاعاتی ارائه می شوند که صفحه مشخصات نامیده می شود. یک صفحه مشخصات ترکیبی از متن، تصویر و توصیفاتی در مورد کارایی محصول در یک صفحه از سایت صنعتی می باشد. خصوصیات کارایی یا تصویر توصیف کننده ساختار کالا، اغلب عامل فروش یک محصول می باشند. البته با توجه به قابلیتهای سایت، ایجاد صفحه مشخصات کالا در سایت به روش سنتی، محدود کننده به نظر می رسد. مشخصات کارایی کالا می تواند به صورت سه بعدی و همراه با حرکت ایجاد شود، همچنین خود محصول در حال انجام عمل، قابل نمایش باشد.

ج:رتباط با مشتری:اضافه نمودن پرسش هایی مثل “آیا مایلید با شما تماس گرفته شود ” یا امثال آن ها.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: