طراحی سایت شخصی در 5 مرحله
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت شخصی عمدتا کار پیچیده ای نیست. مخصوصا با ورد پرس که کار را بسیار آسان کرده است. یک سایت شخصی شامل صفحه اصلی، پروفایل، گالری و محتواهای شخص می باشد. در اینجا ما به شما 5 قدم برای طراحی سایت شخصی را خواهیم گفت.

5 قدم برای طراحی سایت شخصی

در قدم اول تعیین کنید که سایت شما چه مشخصاتی باید داشته باشد. محتوا را ار قبل تعیین کنید. همچنین هدف خود را از ایجاد سایت مشخص کنید.

قدم دوم نام دامنه: برای  طراحی سایت شخصی نام دامنه بسیار مهم است. دامنه می بایست به محتوای صفحه سایت مربوط باشد، و همچنین باید کوتاه و ساده باشد تا کاربر به یاد بسپارد. انتخاب نام دامنه مناسب تاثیر بسیاری در موتورهای جستجو خواهد داشت. شرکت های بسیاری برای ثبت دامنه وجود دارند.

انتخاب هاست: انتخاب هاست مناسب تاثیر بسیاری در موفقیت طراحی سایت شخصی شما خواهد داشت. وب هاستینگ به شما فضایی ارائه می نماید که اطلاعات سایت خود را در آن بارگذاری نمایید.

ایجاد صفحه: برای ایجاد سایت شخصی صفحه مورد نظر را ایجاد کنید و محتوا یا افزونه هایی که در نظر دارید را اضافه کنید. یک صفحه برای ایجاد صفحه اصلی سایت خود و یک صفحه خالی برای وبلاگ خود بسازید؛ شما در مرحله بعد به این صفحات نیاز دارید.

سایت خود را پیکربندی کنید و محتوای لازم را قرار دهید. تاثیر روانی تصاویر در محیط وب از متون بیشتر می باشد. رنگ ها، فونت ها و تصاویر و قالب سایت اطلاعات خاصی را به کاربر سایت می دهند. تمامی رنگ ها، فونت ها، تصاویر سایت و قالب شخصیت سایت را معرفی می نماید. و همچنین هدف اصلی سایت می بایست مشخص باشد که در طراحی سایت لحاظ گردد. فقط کافی نیست که ظاهر سایت مناسب باشد بلکه سایت می بایست جذاب بوده و دسترسی به اطلاعات ساده باشد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: