استراتوژی های طراحی سایت(2)
نوشته شده توسط : hiwebex

همانطور که در قسمت 1 اشاره کردیم یک طراح ماهر باید استراتوژی های طراحی سایت را بداند. سایت شما باید به گونه ای باشد که وقتی کاربر آن را باز می کند جذب شود. کابر می تواند خانم باشد یا آقا. در چند ثانیه اول، یک نفر تصمیم می گیرد با محتوای شما کنار بیاید و آن را دنبال کند. همچنین تصمیم می گیرند که آیا سایت شما متناسب با نیازهای آن ها است یا خیر. و این تصور اول مربوط به جنسیت کاربر است. کاربران مرد و زن اغلب برای تجربه های مختلف به سایت شما مراجعه می کنند. در قسمت اول اشاره کردیم که در مورد خانم ها و آقایان از چه استراتوژی های طراحی سایت استفاده کنیم. در اینجا به ادامه آن می پردازیم.

استراتوژی های طراحی سایت بسته به جنسیت کاربر

استفاده از رنگ ها: در مورد انتخاب رنگ می توان از کتاب های مختلفی استفاده کرد. ما در اینجا به برخی رنگ های رایج می پردازیم. چیزی که بسیاری از ما می دانیم استفاده از رنگ صورتی برای خانم ها و دختربچه ها و استفاده از رنگ آبی برای آقایان و پسربچه هاست. ادراک رنگ می تواند براساس جنسیت و فرهنگ تغییر کند. رنگ های تاریک عمدتا برای آقایان کاربرد دارد. مشکی تیره، سبز تیره، بنفش یا نارنجی. همچنین برای آقایان از پس زمینه سفید نیز می توان استفاده نمود. شما می توانید در مورد تفاوت های ادراک رنگی بین جنس ها از یافته های جو هالک استفاده کنید. در این یافته ها رنگ های مورد علاقه در میان مردان آبی، سبز و قرمز هستند. به قهوه ای و بنفش علاقه  کمتری داشتند. سه رنگ برتر برای زنان آبی، بنفش و سبز بود. به نارنجی و قهوه ای علاقه کمتری داشتند. تنها رنگ مورد علاقه مشترک بنفش بود. رنگ از جمله مهمترین استراتوژی های طراحی سایت است.

شکل ها: یکی دیگر از استراتوژی های طراحی سایت اشکال هستند. یافته ها نشان می دهد اشکال گوشه دار، مربع و مثلث مورد علاقه آقایان است. منحنی ها،حلقه ها و اشکال قلب شکل مورد علاقه خانم هاست.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: