استراتوژی های طراحی سایت(1)
نوشته شده توسط : hiwebex

یک طراح ماهر باید استراتوژی های طراحی سایت را بداند. اولین تصور کاربر از سایت شما می تواند ماندگار باشد. در چند ثانیه اول، یک نفر تصمیم می گیرد با محتوای خود کنار بیاید و آن را دنبال کند. همچنین تصمیم می گیرند که آیا سایت شما متناسب با نیازهای آن ها است یا خیر. و این تصور اول مربوط به جنسیت کاربر است. کاربران مرد و زن اغلب برای تجربه های مختلف به سایت شما مراجعه می کنند. اما از کجا بدانیم در مورد خانم ها و آقایان از چه استراتوژی های طراحی سایت استفاده کنیم.

استراتوژی های طراحی سایت بسته به جنسیت کاربر

تصاویر: اولین عنصری که کاربر در سایت شما می بیند تصاویر هستند. تصاویر از جمله مهمترین استراتوژی های طراحی سایت محسوب می شود. مخصوصا تصاویری که در آن ها شخصی وجود داشته باشد. از نظرقانون احتمال، برای کاربران بزرگسال احتمال زیادی وجود دارد که شخصی که کاربر سایت شماست بسیار شبیه به تصاویر موجود در سایت شما باشد. از نظر سن، نژاد، اندازه و حتی جنسیت. اما اگر مخاطبان شما بزرگسالان نیستند از تصاویر دیگری می توان استفاده کرد. به طور معمول زنان و مردان به تصاویر جنس مخالف متمرکز می شوند. انتخاب عکس با توجه به جنسیت:

بچه ها، سگ، چیزهای بامزه –خانم ها

ورزش و فعالیت ها-آقایان

مناظر طبیعی و گل و گیاه-خانم ها

غذا-خانم ها

گجت ها و الکترونیک-آقایان

فونت ها: انتخاب فونت ها می تواند برای کاربران آقا یا خانم متفاوت باشد. این یکی از استراتوژی های طراحی سایت می باشد. مثلا فونت ها برای مطالب مربوط به جشن ها و تبریک ها و صنایع دستی و اقلام کودک بیشتر برای خانم ها اهمیت دارد و دوست دارند با تزیینات بیشتری همراه باشد و فونت ها شاخ و برگ داشته باشند. در عوض آقایان به فونت های جدی تر علاقه دارند. همچنین خانم ها به فونت هایی که بیشتر منحنی هستند علاقه دارند. ولی آقایان به فونت هایی با گوشه های تیز. انتخاب فونت با توجه به جنیسیت:

انگلیسی قدیمی:آقایان

اسکریپت:خانم ها

انحنا دار:خانم ها

فونت های به هم چسبیده:آقایان

فونت های ظریف و باریک:خانم ها

فونت های پهن :آقایان

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: