بازسازی طراحی سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : hiwebex

پیشرفت روزمره تکنولوژی، بازسازی طراحی سایت فروشگاهی را دنبال داشته است. فن آوری های جدید، استراتژی های جدید و روش های جدید تبلیغاتی به صورت روزانه در حال تغییر است و هر طراح در بازسازی طراحی سایت فروشگاهی باید این نکات را بداند تا بتواند در این بازار از رقبا پیشی بگیرد. به همین دلیل ما لیستی از موضوعاتی که باید در هنگام بازسازی طراحی سایت فروشگاهی مدنظر قرار دهید را برای شما فراهم کرده ایم.

نکات لازم در بازسازی طراحی سایت فروشگاهی

به این نکته توجه کنید که چرا محصولات شما خاص هستند و دلیل برای تمایز با دیگر رقبا را در سایت مشخص کنید. پیشنهادی را ارائه کنید که نشان دهد محصولات شما برتر از دیگران است.

ارزش گذاری کنید. برای مثال ساعت های زیادی را برای یک موضوع مثلاً رنگ صفحه صرف نکنید. به جای آن در محتوا و قسمت های دیگر وقت بگذارید تا گوگل و بینگ و سایر موتورهای جستجو به راحتی بتوانند شما را شناسایی کنند.

مدیریت و بروز رسانی داشته باشید. شما باید بتوانید در هر زمان و هر مکان سایت خود را به روز رسانی کنید. این تفاوت عمده بین طراحی سایت معمولی با یک طراحی سایت حرفه ای است.

قدرت برند: حضور در شبکه های اجتماعی و تبلیغات در آن ها نقش زیادی در ایجاد قدرت برند شما دارد. مهم نیست که چه می فروشید و یا چه خدماتی را ارائه می دهید. مهم این است که کاربران شما را قبل از رقبا به خاطر بسپارند.

بازدیدکنندگان را در نظر بگیرید. بررسی کنید که بازدیدکنندگان شما چه کسانی هستند و چه چیزی را دنبال می کنند. باید گزارش های آماری از سایت خود را داشته باشید تا هنگام بازسازی طراحی سایت فروشگاهی اقدامات لازم را انجام دهید. بسیاری از طراحان بیشتر به جذابیت سایت تمرکز می کنند و باعث می شود تمرکز بر مشتریان را از دست بدهند.

بحث امنیت ضروری است. در مورد امنیت سایت تحقیق کنید و از جدیدترین روش ها برای افزایش امنیت سایت استفاده کنید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت فروشگاهی" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: