سایز عکس در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

رزولشن مناسب عکس در طراحی سایت چیست؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا عکس هایی که برای چاپ استفاده کرده اید ظاهر مبهمی دارند و نامشخص اند؟ احتمالا دلیل اصلی آن استفاده سایز عکس یا رزولوشن نامناسب  است. استفاده از راهنمای سایز عکس در طراحی سایت می تواند در این زمینه کمک کننده باشد.

تصاویر چاپی در وب سایت به دلیل ساختارشان متفاوت هستند. هنگام استفاده از تصاویر وب سایت در اینترنت برای چاپ باید دقت کنید. در چاپ چنین تصاویری باید کیفیت چاپ را در سایز درستی انتخاب کنید.

همیشه امکان برش تصویر وب سایت وجود دارد، می توان تغییر را اعمال نمود و با بهینه سازی مقدار بهینه سایز عکس در طراحی سایت را انتخاب کرد. اما امکان چاپ تصویر بزرگ وجود ندارد.

 مشخصات سایز عکس در طراحی سایت

رزولوشن و فرمت های فایل برای استفاده در وب سایت بسیار کوچکتر از سایز تصویر پرینتی باشد تا بتوان به راحتی آن را بارگذاری کرد.

سه فرمت اصلی برای فرمت فایل ها وجود دارد: JPG (JPEG)، PNG و GIF .

به طور کلی، JPG ها برای عکس های مستطیلی استفاده می شوند، در حالی که Gifs برای تصاویر برش داده با پس زمینه شفاف، مانند لوگو و انیمیشن ها استفاده می شوند.

در تصاویر GIF از تعداد رنگ های کمتری نسبت به JPG ها و PNG استفاده می کنند، بنابراین کیفیت بسیار پایین تر است. در عوض، PNG ها می توانند تصاویر با میزان وضوح متفاوتی را نمایش دهند.

اگر تصویر شما در فرمت فایل های مختلف، مانند Tiff، EPS یا PSD ذخیره شده باشد و شما نرم افزار ویرایش تصویر ندارید، نگران نباشید. این فرمت فایل تصویری در فرآیند طراحی با تغییر به مقدار بهینه سایز عکس در طراحی سایت قابل استفاده خواهد بود.

دوربین های دیجیتال به طور کلی تصاویر با رزولوشن 72 پیکسل در هر پیکسل ایجاد می کنند و از رنگ های قرمز، سبز و آبی استفاده می کنند (سه رنگ نور، که در صورت ترکیب سفید ایجاد می شود). به طور کلی، فرمت فایل که در آنها ذخیره می شود، JPG است. در پست های بعدی توضیحات بیشتری در مورد سایز عکس در طراحی سایت توضیح داده خواهد شد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex

 





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: