طراحی سایت فوتبال
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت فوتبال و پیش بینی آن بسیار جذاب است. امروزه در هر دقیقه 500 سایت در حال طراحی است. اغلب مردم برنامه وردپرس را برای سایت خود انتخاب می کنند. شما به احتمال زیاد یک وب سایت وردپرس را بازدید کرده اید حتی بدون آن که آن را بشناسید. بسیاری از ورزشکاران مشهور و وبلاگ های ورزشی مانند ESPN، Dallas Mavericks، Chicago Bulls از وردپرس به عنوان پلت فرم خود برای ساخت و مدیریت وب سایت های ورزشی خود استفاده می کنند. وردپرس CMS رایگان و منبع باز (سیستم مدیریت محتوا) است که توسط بیش از 25٪ از 10 میلیون وب سایت برتر استفاده می شود.

طراحی سایت فوتبال با وردپرس

با استفاده از وردپرس در طراحی سایت فوتبال ایجاد پست های جدید و آپلود تصاویر بسیار راحت تر است. وردپرس فقط یک پلت فرم وبلاگ نویسی نیست بسیاری از افراد و سازمان ها از آن برای ایجاد اخبار، تجارت الکترونیک، سایت برای پیش بینی فوتبال و سایر وب سایت ها استفاده می کنند. استفاده از وردپرس باعث می شود در کمتر از 30 دقیقه به سایت خود دسترسی داشته باشید. برای این منظور شما نیاز به خرید یک دامنه و یک هاست دارید. بعد از نصب وردپرس باید یک طرح برای سایت فوتبال خود داشته باشید. شما می توانید بیش از 3000 تم رایگان را از طریق داشبورد وردپرس داشته باشید. از آنجا که ما درباره طراحی سایت فوتبال صحبت می کنیم، توصیه می کنم که Rookie را نصب و فعال کنید. این تم ورزشی رایگان وردپرس است .

اولین موضوع این است که شما نیاز به ایجاد یک صفحه اصلی برای طراحی سایت فوتبال جدید خود دارید. صفحه اصلی اولین چیزی است که بازدید کنندگان شما هنگام ورود به سایت شما جذب می شوند، بنابراین مهم است.

سپس  نوبت به افزودن ویجت به صفحه اصلی می رسد. ویجت های وردپرس عناصر کوچکی هستند که شما می توانید به وب سایت خود برای اضافه کردن محتوا و ویژگی ها به قسمت های مختلف وب سایت اضافه کنید. تمام وب سایت های وردپرس دارای ویجت پیش فرض از جمله دسته بندی ها، صفحات هستند.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: