تجارت الکترونیک طراحی سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : hiwebex

توجه به کارت های جعلی در تجارت الکترونیک طراحی سایت فروشگاهی یکی از نکات مهم در تشخیص طراحان مناسب می باشد. استفاده از کارت های جعلی در خرید آنلاین یکی از بزرگترین چالش هایی است که هر تاجر با  آن امروزه روبه رو می شود. اطلاعات کارت های اعتباری سرقت شده در سراسر اینترنت هستند و می توانند بدون هیچ مشکلی به طور کامل بررسی شوند. تصور کنید که اگر مجبور باشید هر سفارشی که در تجارت الکترونیک طراحی سایت فروشگاهی شما قرار دارد را بررسی کنید. قطعاً زمان بیشتری را صرف انجام این کار در مدیریت کسب و کار خود می کنید.

سامانه پرداخت تجارت الکترونیک طراحی سایت فروشگاهی

برخی از صاحبان کسب و کار به سامانه پرداخت خود فکر می کنند که تجارت الکترونیک طراحی سایت فروشگاهی به گونه ای باشد که  سامانه پرداخت تراکنش را در صورتی قبول کند که همه چیز درست باشد. کارت های جعلی را تشخیص دهد. مشکل این است که در زمانی که کارت اعتباری به سامانه پرداخت ارسال می شود، زمان و اطلاعات بسیار کمی برای بررسی کارت اعتباری وجود دارد قبل از اینکه بتوانید معامله را قبول یا رد کند. علاوه بر این، فردی که از کارت های جعلی استفاده می کند ممکن است از تمام اطلاعات صحیح هنگام ارسال معامله استفاده کند و بعد از خرید فروشنده متوجه شود که مبلغی به حساب نیامده است و به جعلی بودن کارت پی ببرد. شما برای اطمینان از عدم استفاده از کارت های جعلی می توانید از اطلاعات دیگر نظیر آدرس محل سکونت و شماره تلفن استفاده کنید که اگر با مشتری مشکوکی برخورد کردید با یک تماس تلفنی هویت آن را بررسی کنید. برخی از موادر مشکوک شامل:ارسال چند سفارش مختلف به یک فرد، ارسال چند سفارش مختلف به یک فرد با آدرس های متفاوت، متفاوت بودن آدرس محل صدور صورتحساب با آدرس ارسال می باشد.

نرم افزار های زیادی  برای ایجاد فروشگاه آنلاین شما وجود دارد و طراحان در تجارت الکترونیک طراحی سایت فروشگاهی باید مطمئن شوند که از کدام یک از آن ها درتجارت الکترونیک طراحی سایت فروشگاهی استفاده می کنند. هچنین تمام ابزارهایی را که برای جلوگیری از این مشکلات خاص نیاز دارند را مدنظر قرار بگیرند.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: