طراحی سایت پربازدید
نوشته شده توسط : hiwebex

مشکل بسیاری از افراد چگونگی طراحی سایت پربازدید می باشد. این سوالی است که بسیاری از مردم هر روز از خود می پرسند. شما پول و زمان زیادی صرف طراحی وب سایت کرده اید تا کسب و کار آنلاین خود را برای کسانی که علاقه مند به محصولات و خدمات شما هستند گسترش دهید، اما اکنون این اتفاق نمی افتد. دلایل آن چه می تواند باشد؟

راهکارهای لازم برای طراحی سایت پربازدید

اولین چیزی که باید داشته باشید، یک طراحی سایت پربازدید است که نه تنها از لحاظ کیفیت و ظاهری خوب باشد، بلکه هماهنگ با الزامات گوگل، بینگ و دیگر موتورهای جستجو باشد. علاوه بر این، قوانین و مقررات بسیاری وجود دارد که وب سایت باید رعایت کند تا هنگامی که موتورهای جستجوگر و سازمان های دیگر شروع به جمع آوری اطلاعات از آن می کنند، رتبه بندی بهتری را بدست آورد.

کد باید به نحوی عالی انجام شود تا موتورهای جستجو بتوانند تمام اطلاعات را سریع و آسان جمع آوری کنند. همچنین سایت باید در سرور سریع باشد تا موتورهای جستجوگر بهترین و کاملترین پاسخ را به هر پرسشی که بازدیدکننده بعداز طراحی وب سایت در آن ایجاد می کند، ارائه دهد.

سایت از نوع واکنشی باشد.بازدیدکننده بعداز طراحی سایت که معمولا خرید آنلاین انجام می دهند دارای گوشی هوشمند هستند. سایت شما باید بتواند تمامی دستگاههای مشتری خود را اداره کند و سایت شما را به بهترین شکل ارائه دهد. اگر مشتری شما نمیتواند محصولات و خدمات خود را به طور واضح ببیند، قطعاً خرید نخواهد کرد. به همین دلیل است که سایت شما باید برای تلفن همراه مناسب باشد و بتواند به درستی در هر دستگاه کار کند.این نکته در طراحی سایت پربازدید نقش مهمی دارد.

نکته آخر اینکه باید بدانید چه کسی  و با چه مهارتی سایت شما طراحی کرده است.زیرا مهارت یک طراح سایت و ایجاد محتوا می تواند نقش زیادی در طراحی سایت پربازدید داشته باشد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: