تاثیر سئو در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تکامل طراحی سایت ها کاربرد سئو، بهینه سازی موتور جستجو یا SEO، به طور گسترده ای افزایش یافته است. با پیشرفت تدریجی در طراحی سایت گزینه های بیشتری به عنوان معیار مناسب برای کاربردسئو مطرح می شود.

در رابطه با ترکیب عوامل مختلف در طراحی وب سایت باید در نظر داشته باشید که نوع طراحی سایت و دسترسی به سایت به عنوان مهم ترین موضوع مورد توجه سئو مطرح می شود. ایجاد تعامل با کاربر در رتبه بندی سایت می تواند تاثیرگذار باشد.

تاثیر فهرست بندی بر سئو

برای درک و ارتباط بهتر کاربر با سایت باید بتوانید محتوای سایت را به سادگی بخوانید. بدین معنی که محتوای سایت باید در متن انعکاس پیدا کند. تصاویر، ویدئوها، انیمیشن ها نمی توانند محتوای سایت را به روشنی آَشکار سازند، آنچه که ارائه شفافی از محتوای سایت به کاربران نمایش می دهد متن اصلی است.

برخی ابزارهای فوق العاده مانند قلم های وب وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها همچنان از تصاویر در جای مناسب استفاده کنید و در عین حال مطمئن شوید که با رعایت استانداردهای سئو به طور واضحی در رابطه با کسب و کار خود توضیح داده اید و موتورهای جستجو می توانند محتوای مناسبی از وب سایت خوانده و مطالب ارائه شده را به درستی درک کنند.

تصاویر، ویدئوها، فایل های PDF   و محتوای سایت از منابع مهمی برای ترافیک موتورهای جستجو هستند. با هم تاکید می کنم که تمام مطالب در سایت باید قابل شناسایی و ثبت باشند.

ساختار پیوند در سئو

برای ثبت محتوا در صفحه اصلی باید از لینک های داخلی استفاده کنید تا موتور جستجو بتواند میان آن لینک ها حرکت کند. راهبری اولیه در طراحی سایت، دستور العمل های موتور جستجو و ابزارهایی مانند نقشه های XML کمک می کنند تا موتور جستجو در سایت شما به حرکت در آید و صفحات جدید را شناسایی کند. ابزارهایی مانند Screaming Frog می توانند به شما اطمینان دهند که سایت شما به راحتی توسط موتور جستجو قایل رهیابی است.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: