معرفی طراحی سایت واکنشی و کاربرد آن:
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه یک طراح باید در طراحی سایت از نوع واکنشی آگاه باشد.این روزها استفاده از موبایل ، تبلت و یا سایر تجهیزات همراه برای مشاهده صفحات وب سایت ها بسیار رایج شده است و اکثر طراحان وب برای طراحی سایت هایشان نیز تمایل دارند تا وب سایت هایی که طراحی میکنند در انواع تبلت ، موبایل و یا وسایل دیگر قابل مشاهده و استفاده باشد. برای این کار لازم است با اصول طراحی ریسپانسیو (Responsive) یا همان وب واکنشی آشنا باشید  تا محتویات سایت  خود را با توجه به نوع وسیله مورد استفاده بازدیدکننده سایت تنظیم کنید.

اگر سایت شما فقط در مرورگرهای رایج توسط کامپیوترهای شخصی نمایش داده شود، مشتریانی که با استفاده از موبایل یا تبلت سایت ها را بازدید می کنند را از دست خواهید داد.زیرا در صورت استفاده نکردن از طراحی سایت واکنشی از ، سایت در موبایل ها به درستی نشان داده نمیشوند. طراحان سایت در طراحی با استفاده از ایجاد  CSS  مختلف برای دستگاه ها و ترکیب آنها با جداول شناور (Fluid Grid) میتوانند سایت خود را به صورتی طراحی کنند که در تمامی وسایل و تجهیزات به درستی نمایش داده شوند و این یعنی طراحی واکنشی یا طراحی سایت ریسپانسیو و یا همان  Responsive Web Design  که در ابتدا به آن اشاره کردیم. مشکل اساسی در این طراحی  نمایش صحیح تصاویر در مرورگرها و تجهیزات مختلف با صفحه نمایش های متفاوت است. با استفاده از دستورات نمایش به صورت کامل مانند max-width میتوانید این مشکل را برطرف کنید. در واقع تصاویر شما در دستگاه های مختلف چه بزرگ و چه کوچک به اندازه درست نشان داده خواهند شد.

در روش واکنشی شما میتوانید فایل های CSS گوناگونی را برای نمایش سایت بر روی دستگاه های مختلف ایجاد کنید.شما می توانید با ایجاد CSS برای تبلت و یا یک CSS دیگر برای موبایل این مشکل را حل کنید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: