راهکار برای طراحان مد در طراحی سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه بحث مد در پوشاک و اجناس در طراحی سایت فروشگاهی بسیارپرطرفدار است. زیرا باعث می شود یک برند با ارزش تر شود. فرض کنید شما محصولات زیادی تولید کرده اید. مهمترین قدم بعدی طراحی سایت می باشد. از نظر ما طراحان، سایت مهمترین چیز است. هدف اصلی یک وب سایت مد، این است که بیننده زمان کافی برای بازدید از آخرین مجموعه از محصولات را داشته باشد. هدف برخی از وب سایت ها عناصر تعاملی و تلاش برای تبدیل این بازدید به تجربه حسی برای بیننده است.

مهمترین ویژگی طراحی سایت فروشگاهی برای سایت مد چیست؟

بدون شک عکاسی ها و ویدئو ها نقش اساسی در این طراحی سایت دارد. همچنین باید سایت هر روز به روزرسانی شود تا جدیدترین محصولات به نمایش گذاشته شود. طرح سیاه و سفید در بیشتر سایت های مد رایج است. اما در برندهای جوانان باید ازطرح رنگی استفاده کرد. استفاده از خرید آنلاین کمک زیادی به فروش محصول خواهد کرد. در برخی از این سایت ها بازی هایی وجود دارد که مربوط به محصول می باشد. برای مثال در طراحی سایت برای مد لباس می توان از بازی هایی استفاده کرد که مربوط به لباس باشد. برای سایت هایی مثلا برای تبلیغات عینک تمرکز بیشتر به چشم تصویر موجود خواهد بود. طراحی سایت فروشگاهی یک نمونه از بازاریابی ویروسی است که بازدید کننده محصول مورد نظر خود را به اشتراک می گذارد.

مطمئن شوید که طراحی شما با طرح سفارشی باشد. پیشنهاد می شود از  BigCartel استفاده شود و از قالب های پیش ساخته کمتر استفاده شود.

سایت را آسان و قابل فهم تر بسازید. مشتریان آنلاین اگر در 5 ثانیه اول از سایت سر در نیاوند بی تردید از سایت خارج می شوند. پس انتخاب طراح در طراحی سایت فروشگاهی برای مد بسیار ضروری است.

Google’s Boutiques.com از اعضای سایت برای ایجاد و پیگیری برندهای آنلاین دعوت میکند.اعضا می توانند برندهای خود را به اشتراک بگذارند. همچنین در این سایت مسابقه ای تحت عنوان stylizer وجود دارد تا دارندگان برند توصیه های شخصی خود را مطرح کنند.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت فروشگاهی" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: