بازاریابی ویروسی در طراحی سایت حرفه ای
نوشته شده توسط : hiwebex

بازاریابی ویروسی در طراحی سایت حرفه ای تاثیر بسزایی در افزایش فروش و کسب و کار دارد. بازاریابی ویروسی استراتژی تجاری است که از شبکه های اجتماعی موجود برای ترویج محصول استفاده می کند. نام آن اشاره به این دارد که چگونه مصرف کنندگان اطلاعات در مورد یک محصول را با دیگران در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند، بسیار مشابه همان شیوع ویروس از یک فرد به فرد دیگر است.

بازاریابی ویروسی به طور خاص به مخاطب خود چیزی با ارزش را به صورت رایگان ارائه می دهد. این می تواند چیزی ساده ای مانند یک آهنگ یا بازی سرگرم کننده باشد. محتوای ویروسی در طراحی سایت حرفه ای هر چه باشد، باید افراد را تشویق کند تا با دیگران به اشتراک بگذارند تا افراد زیادی محتوا را دریافت کنند.

چه کسانی از بازاریابی ویروسی استفاده می کنند؟

بازاریابی ویروسی به عنوان یک ابزار بازاریابی مستقل یا به عنوان بخشی از یک شرکت بزرگتر که از چندین نوع بازاریابی استفاده می کند مفید است. این موضوع  به ویژه برای کسب و کارهای کوچک و یا شرکت ها جذاب است، زیرا می تواند جایگزین ارزان تری نسبت به بازاریابی سنتی باشد. برای مثال، یک  شرکت نوشیدنی انرژی زا می تواند یک ویدیو اینترنتی را با شخصی که نوشیدنی انرژی زا مصرف می کند به اشتراک بگذارد. اگر ویدئو واقعی به نظر برسد، ممکن است افراد را تشویق کنند تا آنها را با دیگران به اشتراک بگذارند. پس از دریافت ویدئو، این شرکت می تواند هدف واقعی خود را ارائه دهد، مخاطبانش را متقاعد سازد تا بدون استفاده از تبلیغات سنتی اطلاعات بیشتری در مورد نوشیدنی ها پیدا کنند.

هر شرکتی که می خواهد در بازاریابی ویروسی موفق شود، نیاز به یک طراح حرفه ای برای طراحی سایت حرفه ای و سایر مواد آنلاین را دارد. طراح سایت باید تجارب یا تخصص مربوط به بازاریابی را داشته باشد تا بتواند در زمینه طراحی سایت حرفه ای خلاقیت خود را نشان دهد. زیرا متخصصین باید محتواهایی مانند فیلم ها، بازی ها، پست های وبلاگ و چیزهایی را که کاربران می خواهند با دیگران به اشتراک بگذارند، ایجاد کند.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: