نقش سایت سرگرمی در افزایش کسب و کار
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه طراحی سایت برای ایجاد سرگرمی در حال افزایش است. بیشتر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برای سرگرمی خود از سایت های سرگرمی استفاده می کنند. این سرگرمی ها می تواند شامل بازی، مسابقه، لطیفه یا فال باشد. پس این سایت ها باید بسیارجذاب ساخته شوند.

ایجاد سایت سرگرمی دامنه وسیعی دارد که طراح در طراحی سایت می تواند از موضوعات مختلف استفاده کند. به غیر از لطیفه و بازی های آنلاین معمولاً اخبار روز و اتفاقات در جهان را نیز می توانند ایجاد کنند. همچنین از داستان های کوتاه، جملات ارزشمند بزرگان، تصاویر زیبا برای پس زمینه شبکه های اجتماعی، مراسم و یا مکان های خاص در دنیا می توان در طراحی وب سایت استفاده نمود. از آنجا که بیشتر مردم بخصوص نوجوانان و جوانان  تمایل دارند مطالبی که برای آن ها جالب هستند را به اشتراک بگذارند، طراح در طراحی سایت باید به این نکته توجه کند.

چگونه سایت های سرگرمی بر افزایش کسب وکار اثر می گذارند!

از آنجایی که سایت های سرگرمی بازدیدکنندگان زیادی دارند، تبلیغات در این سایت ها می تواند بسیار اثرگذار باشد. پس باید سایت بسیار جذاب باشد تا کاربر هم بتواند از مطالب سایت استفاده کافی ببرد و هم به تبلیغات توجه کافی داشته باشد. همچنین قالب طراحی سایت باید به گونه ای باشد تا کاربر با جستجو از طریق گوگل به راحتی بتواند آن را یافت کند و آمار بازدید کنندگان را بالا ببرد. همچنین سایت طوری طراحی شده باشد که سرعت بالا آمدن آن مناسب باشد.زیرا در صورت وقت گیر بودن کاربر منصرف شده و به سایت های دیگر خواهد رفت. بعلاوه در این طراحی باید از رنگ هایی استفاده شود که به کاربر انرژی لازم را بدهد. زیرا رنگ های کسل کننده کاربر را خسته کرده و دیگر تمایل به بازدید از آن سایت را نخواهد داشت.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: