وظایف طراح سایت در تبلیغات
نوشته شده توسط : hiwebex

وظایف طراحان سایت در تبلیغات موجود در طراحی سایت بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا تبلیغات در جذب مشتری بسیار اثر گذار می باشد. و قرار دادن تبلیغات در سایت باید طوری باشد که محتوا را قطع نکند. از طرف دیگر اگر تبلیغات به اندازه کافی در فرایند طراحی سایت مورد توجه قرار نگیرد ناخوشایند است. طراحان سایت وظایف مهمی دارند که شاید برخی از آن ها آگاه نباشند. ما در اینجا شما را با این وظایف آشنا خواهیم کرد.

بخشی از وظایف طراح در قرار دادن تبلیغات در طراحی سایت

درک سطح اولویت درامد تبلیغاتی: بسیاری از سایت ها هیچ آگهی ای ندارند و بعضی دیگر به درآمد آگهی متکی هستند تا در کسب و کار باقی بمانند بعضی دیگر نیز شامل تبلیغات هستند، اما نه به عنوان منبع اولیه درآمد. طراح باید بداند که تبلیغات چه اولویتی در سایت آن ها دارد. البته طراح در طراحی سایت وظیفه ندارد که تعیین کند تبلیغات در سایت چه میزان می تواند افزایش سود ایجاد کند. اما می تواند در قرار دادن نیاز مشتری در کدام قسمت سایت تاثیر به سزایی در افزایش فروش محصول داشته باشد.

اکثر طراحان سایت ترجیح می دهند هرگز در سایت از تبلیغات استفاده نکنند تا بتوانند از فضای اختصاص یافته به روش های دیگر استفاده کنند. با این حال، نیازهای مشتری شامل تبلیغات نیز می شود. بنابراین این قسمت باید بخشی از طراحی باشند. این از وظایف مهم طراحان سایت است.

ایجاد سایتی جذاب برای تبلیغات. صرف نظر از این که تبلیغات یک اولویت بالا یا پایین است، طراح باید یک وب سایت را  طوری طراحی کند که جذاب باشد. تبلیغات یتواند به دلیل اینکه فضای صفحه را کمتر می کند کاری دشوار باشد. با این حال طراح سایت باید طوری آن را قرار دهد که هم برای بازدید کننده جذاب باشد و هم نقش تبلیغاتی خود را ایفا کند. اگر تعداد زیادی از تبلیغات وجود داشت طراح باید طوری آن ها را کنار هم قرار دهد که برای بازدید کننده ناخوشایند و مغشوش نباشد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: