طراحی سایت شرکتی وامکان مقایسه محصولات
نوشته شده توسط : hiwebex

شواهد حاکی از این است که امکان مقایسه محصولات در طراحی سایت شرکتی اهمیت زیادی در جذب مشتری دارد. استفاده کاربران از سایت به طور موثری ساده تر خواهد شد. دیگر نیازی به ورود و خروج به صفحات مختلف سایت برای مقایسه ویژگی های هر محصول و سنجش معایب و مزایای آنها وجود ندارد. امکان مقایسه برای تمامی میان محصول خود را ایجاد کنید تا حس خوشایندی از خرید آنلاین تجربه کنند، با ایجاد کلوپ هواداران برای آنها امتیاز ویژه قائل شوید.

کاربران با جداول  مقایسه ای که خود آنها را تعیین می کنند تصمیم های بهتری می گیرند و از سردرگمی در می آیند. همچنین نمودارهای فصلی فروش هر محصول در خرده فروشی به خریداران دید مناسبی نسبت به خرید آنلاین ارائه می دهد.

اولین قدم برای ایجاد امکان مقایسه محصولات اینست که اطلاعات متناسب برای تمامی محصولات قابل مقایسه یا خدمات در طراحی سایت شرکتی لحاظ شود. اطلاعات باید در یک صفحه به صورت کلی مطرح شود و جزئیات در صفحات دیگری قابل نمایش خواهد بود. جدول مقایسه ای با ردیفها و ستونهای متفاوت به بررسی ویژگی های محصول اختصاص داده می شود. در اینصورت مقایسه محصولات به سادگی و به سرعت برای ویژگی های متفاوت نمایان خواهد شد.

چه زمانی جدول مقایسه محصولات و  کالاها مورد نیاز است؟

در طراحی سایت شرکتی محصولات با ویژگی های متمایز قابلیت مقایسه دارند. ویژگی های منحصر به فرد، بسته های قیمتی، درصدهای تخفیف ویژه، هزینه ارسال در جدول می تواند آورده شود. چنین ویژگی ای برای مقایسه محصولات در یک شرکت یا محصولات شرکت با محصولات رقیب قابل استفاده است.

برای اینکه جداول مقایسه محصولات را به صورت کارایی در طراحی سایت شرکتی مورد استفاده قرار داد باید بدانیم مشتریان با چه فاکتورهایی تصمیم به خرید کالا را انجام می دهند.

گزینه های موجود برای انتخاب مشتریان باید در یک جدول به نمایش در آید. به عنوان مثال، برای خرید اتومبیل فیلترهای متفاوتی براساس میزان مصرف سوخت، میزان قیمت اتومبیل، رده بندی نوع خودرو، قدرت موتور و دیگر خصوصیات خودرو قابل مقایسه است.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت شرکتی" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: