نقشه های موجود در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

استفاده از نقشه ها در  طراحی سایت در سال 2009 آغاز شد که موضوع بسیار پرطرفداری بود. با پیشرفت تکنولوژی در گوشی های هوشمند که با استفاده از GPS استفاده شد استفاده از نقشه نیز رایج شده است. اما چگونه و چرا در طراحی سایت از نقشه استفاده کنیم؟

اصول نقشه های آنلاین

نقشه های آنلاین اصولا 3 منطقه را می توانند نشان دهند. مسیرها و جهت ها، مناطق جغرافیایی، نمایش نقاط مورد علاقه

در ابتدا باید بدانید هدف شما در ایجاد نقشه چیست. اگر برای زیبا کردن سایت می خواهید استفاده کنید باید از نقشه هایی زیباتر استفاده شود. اگر از نقشه با جزییات بالاتر استفاده می کنید به علایم و نمادها روی نقشه دقت کنید. بسیاری از طراحان در طراحی سایت، انتخاب منطقه از روی نقشه را اجباری قرار می دهند که می تواند اعتماد کاربر را افزایش دهد.

انواع نقشه های رایج

تعدادی زیادی از نقشه های دیجیتال وجود دارد. در اینجا به برخی از نقشه های رایج در طراحی سایت اشاره خواهیم کرد. در نظر داشته باشید که تطبیق این روش ها با یکدیگر امکان پذیر است؛ استفاده ازیکی مانع استفاده از دیگی نمی شود.

Timeline:این نقشه ها پیشرفت نقشه در طول زمان را نشان می دهد.

Zoom:با استفاده از این نقشه کاربر می تواند نقات مورد نظر را با کلیک بزرگتر کند و جزییات آن قسمت را مشاهده نماید. برای مثال می تواند با انتخاب بر روی منطقه نام خیابان های آن منطقه را پیدا کند.

Before and After: مانند Timeline هستند با این تفاوت که در این ها کاربر می تواند قبل و بعد تصویر مورد نظر را با کشیدن آن ببیند. تصاویر آن ماهواره ای است و از تکنولوژی بالاتری برخوردار است.

” قسمت مورد علاقه”:در این ها تنها نقاط مورد نظر مشاهده می شود. مثلا رستوران ها یا ایستگاه ها. در این نقشه ها جزییات اضافی حذف شده است و کاربر به راحتی می تواند مکان مورد نظر خود را پیدا کند.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: