دستورالعمل های ضروری برای طراحی سایت حرفه ای دانشگاه ها
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت حرفه ای برای دانشگاه ها می تواند اعتبار سازمانی  را تقویت کرده و نام تجاری، بهبود رضایت کاربر، و صرفه جویی در وقت و هزینه را افزایش می دهد.

طراحان سایت بهترین دانشگاه ها، همیشه طراحی سایت حرفه ای خود، کاربر را اولویت خود قرار می دهند تا به اهداف بزرگ سازمانی برسند و بتوانند بازده سرمایه گذاری خود را ببینند. بر اساس تجارب بدست آمده ما به شما نکاتی را آموزش می دهیم که بتوانید برای یک دانشگاه طراحی سایت حرفه ای داشته باشید.

نکات آموزشی طراحی سایت حرفه ای دانشگاه ها

1:در هر صفحه از سایت شما باید نام دانشگاه شما به وضوح مشخص شده باشد.به یاد داشته باشید که مخاطبان معمولا از صفحه اصلی وارد سایت نمی شوند.بلکه با جستجو در صفحات اینترنتی وارد سایت شما خواهند شد.با داشتن نام کامل دانشگاه خود به طور برجسته در هر صفحه شناسایی خود از طریق کاربر را آسان تر خواهید کرد.

2: از تصاویری استفاده کنید که ارزش و اولویت های دانشگاه شما را نشان می دهد.مخاطبان از تصاویری که استفاده میکنید دانشگاه شما را ارزیابی میکنند.برای مثال اگر از محوطه ورزشی مناسب برخوردار است از افرادی که در حال ورزش کردن در آن محوطه هستند استفاده کنید.توجه کنید که هرگز از تصاویر جعلی استفاده نکنید.

3:بخش” درباره ما” را حتما اضافه کنید.این صفحه به کاربربرای انتخاب دانشگاه ها کمک میکند. متاسفانه خیلی از دانشگاه ها در طراحی سایت از این نکته غافل هستند و این باعث سردرگمی کاربر می گردد.

4: نقاط قوت و دستاوردهای خود را برجسته کنید.کاربرانی که اولین بار سایت شما را بازدید میکنند میخواهند بدانند که چرا دانشگاه شما خاص است و افتخارات شما چیست.این آمار را جمع آوری کنید و در پاراگراف های کوتاه ذخیره کنید.زیرا کاربران به ندرت متن های طولانی را میخوانند.

5:سایت را برای بازدید از رشته ها و برنامه ها آسان کنید.گزینه ای را ایجاد کنید که با استفاده از آن کاربر بتواند رشته ها و برنامه های آموزشی را مطالعه کند.

6:اگر دانشگاه ها تمامی مراحل درخواست و ثبت نام رشته دانشگاهی مورد نظر کاربر را در سایت قرار دهند کاربران زیادی را به خود جذب خواهند کرد.در این مرحله بسیار دقت کنید که از ساده ترین روش ها استفاده کنید تا کاربر گمراه نشود.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: